Og vi klapper af begejstring

Her postes alt, som ikke direkte har noget med Ubuntu at gøre.
Stra
Indlæg: 3105
Tilmeldt: 16. jun 2007, 10:26
Geografisk sted: Ikast-Herning

Og vi klapper af begejstring

Indlæg af Stra »

stra
Bruger Ubuntu 22.04 og 22.10 + lubuntu 22.10
eitreach
Indlæg: 2478
Tilmeldt: 24. jul 2007, 19:32
IRC nickname: eitreach
Geografisk sted: København

Re: Og vi klapper af begejstring

Indlæg af eitreach »

Hvad siger de? Kun fire?

:P
"A Narn heavy cruiser?!"

Fornuftig opførsel: faq.php#f00
Guide til ooh shiny: viewtopic.php?f=11&t=2189
Guide til 3d-effekter: viewtopic.php?f=11&t=4393
Warhawk
Indlæg: 1214
Tilmeldt: 29. maj 2008, 22:41
Geografisk sted: Esbjerg

Re: Og vi klapper af begejstring

Indlæg af Warhawk »

Haha :lol:

Det mest grinagtige er så bare at de tror, at dette er endnu en MS opfindelse. MS er så håbløs bagefter.
/Michael
---

Ubuntu 14.04 64-bit - XFS Lenovo ThinkPad W520 | i7-2860 Quad | nVidia Quadro 2000M | 16GB DDR3 RAM | 256GB Patriot Extreme Performance Warp SSD
Stra
Indlæg: 3105
Tilmeldt: 16. jun 2007, 10:26
Geografisk sted: Ikast-Herning

Re: Og vi klapper af begejstring

Indlæg af Stra »

eitreach skrev:Hvad siger de? Kun fire?

:P
Grin nu ikke for meget :wink: Den kan med en tilføjelse sættes til 20 og vi har vel kun mulighed for 16 eller hur. :D :D

stra
stra
Bruger Ubuntu 22.04 og 22.10 + lubuntu 22.10
Don S
Indlæg: 473
Tilmeldt: 3. dec 2007, 21:41
IRC nickname: Don_S
Geografisk sted: Melby, Nordsjælland

Re: Og vi klapper af begejstring

Indlæg af Don S »

Tror du manglede et lille to-tal til højre, over 16. Sidst jeg tjekkede med Compiz, kunne jeg nemlig komme op på 128. Uden Compiz, på min Eee lige nu, er begrænsningen på 36.
Billede

Billede Billede
Stra
Indlæg: 3105
Tilmeldt: 16. jun 2007, 10:26
Geografisk sted: Ikast-Herning

Re: Og vi klapper af begejstring

Indlæg af Stra »

Don S skrev:Tror du manglede et lille to-tal til højre, over 16. Sidst jeg tjekkede med Compiz, kunne jeg nemlig komme op på 128. Uden Compiz, på min Eee lige nu, er begrænsningen på 36.
tænkte det nok :D Men hvordan, for jeg kan kun få 16. Ikke fordi det ikke er nok, jeg har rigeligt med de 4 jeg har aktive.

Stra
stra
Bruger Ubuntu 22.04 og 22.10 + lubuntu 22.10
Artificial Intelligence
Indlæg: 2098
Tilmeldt: 18. nov 2006, 10:21
Geografisk sted: Køge

Re: Og vi klapper af begejstring

Indlæg af Artificial Intelligence »

ya....Microsoft har stjå...opfundet noget nyt igen.
charlie t
Indlæg: 25
Tilmeldt: 4. aug 2008, 10:19
IRC nickname: gentagelse

Re: Og vi klapper af begejstring

Indlæg af charlie t »

Warhawk skrev:Haha :lol:

Det mest grinagtige er så bare at de tror, at dette er endnu en MS opfindelse. MS er så håbløs bagefter.

Well, det står der jo egentlig ikke nogen steder. Der står bare at de er bagmændene på programmet.
Anygays, det undre mig grusomt hvorfor det dog ikke er standard fra MS, at have muligheden for at vælge mellem flere skriveborde, i Windåse. Endnu en god grund til at beholde sin gnu/linux distro. :D
// gentagelse
Warhawk
Indlæg: 1214
Tilmeldt: 29. maj 2008, 22:41
Geografisk sted: Esbjerg

Re: Og vi klapper af begejstring

Indlæg af Warhawk »

charlie t skrev:
Warhawk skrev:Haha :lol:

Det mest grinagtige er så bare at de tror, at dette er endnu en MS opfindelse. MS er så håbløs bagefter.

Well, det står der jo egentlig ikke nogen steder. Der står bare at de er bagmændene på programmet.
Anygays, det undre mig grusomt hvorfor det dog ikke er standard fra MS, at have muligheden for at vælge mellem flere skriveborde, i Windåse. Endnu en god grund til at beholde sin gnu/linux distro. :D

Rigtigt, det står ikke skrevet nogen steder. Det var egentlig møntet på de fantasiløse ignoranter på PC World og diverse MS fanboys på især news.dk
/Michael
---

Ubuntu 14.04 64-bit - XFS Lenovo ThinkPad W520 | i7-2860 Quad | nVidia Quadro 2000M | 16GB DDR3 RAM | 256GB Patriot Extreme Performance Warp SSD
Kantastisk
Indlæg: 207
Tilmeldt: 19. dec 2007, 17:10
Geografisk sted: Nørrebro, København

Re: Og vi klapper af begejstring

Indlæg af Kantastisk »

Herregud, det er jo ikke ligefrem fordi, Linux-community'et ikke har 'lånt' ideer af MS og Apple.

Jeg håber da, ide-udvekslingen fortsætter fra alle sider.
dixi
Jarlen
Indlæg: 834
Tilmeldt: 1. jun 2008, 18:23
IRC nickname: Jarlen
Geografisk sted: København

Re: Og vi klapper af begejstring

Indlæg af Jarlen »

charlie t skrev:
Warhawk skrev:Haha :lol:

Det mest grinagtige er så bare at de tror, at dette er endnu en MS opfindelse. MS er så håbløs bagefter.

Well, det står der jo egentlig ikke nogen steder. Der står bare at de er bagmændene på programmet.
Anygays, det undre mig grusomt hvorfor det dog ikke er standard fra MS, at have muligheden for at vælge mellem flere skriveborde, i Windåse. Endnu en god grund til at beholde sin gnu/linux distro. :D


Har du nogen idé om hvor tungt et enkelt windows desktop er? Så prøv du bare at gange op :P
jesperjarlskov.dk - Blog om Ubuntu, fri software og andet godt :-)
Don S
Indlæg: 473
Tilmeldt: 3. dec 2007, 21:41
IRC nickname: Don_S
Geografisk sted: Melby, Nordsjælland

Re: Og vi klapper af begejstring

Indlæg af Don S »

Stra skrev:
Don S skrev:Tror du manglede et lille to-tal til højre, over 16. Sidst jeg tjekkede med Compiz, kunne jeg nemlig komme op på 128. Uden Compiz, på min Eee lige nu, er begrænsningen på 36.
tænkte det nok :D Men hvordan, for jeg kan kun få 16. Ikke fordi det ikke er nok, jeg har rigeligt med de 4 jeg har aktive.

Stra

Med desktop cube kan du rigtig nok ikke få over 16, men hvis du har desktop wall, så skal du se at den kan udvide sig med 16 på begge akser.
Billede

Billede Billede
andsen
Indlæg: 283
Tilmeldt: 4. apr 2008, 22:24
Geografisk sted: Aalborg, Nordjylland

Re: Og vi klapper af begejstring

Indlæg af andsen »

Nu så jeg nogen nævnte "de ignorante" på PC World.. De har da alligevel fat i noget med nogle af de andre programmer på listen - Open Office, GIMP, VLC og ikke mindst Firefox.
Måske ikke pga. Open Source perspektivet, men alligevel. De har jo også tidligere skrevet om Ubuntu, som er noget mange andre lignende sider holder sig langt fra.

Men ja, den med Desktops skulle de måske have undersøgt lidt nærmere ;-) De har ikke opfundet den dybe tallerken - det er nok nærmere bare en underkop..
Dell Studio XPS 16 Ubuntu 11.10 64-bit - Windows 7 64-bit
Intel Core i7 720 1.6 ghz - 4 GB DDR3 1333 Mhz Ram - Mobility Radeon HD 4670 - 500 GB Seagate Momentus XT Hybrid HDD

"He was a dreamer, a thinker, a speculative philosopher... or, as his wife would have it, an idiot." - Douglas Adams
Don S
Indlæg: 473
Tilmeldt: 3. dec 2007, 21:41
IRC nickname: Don_S
Geografisk sted: Melby, Nordsjælland

Re: Og vi klapper af begejstring

Indlæg af Don S »

andsen skrev:Men ja, den med Desktops skulle de måske have undersøgt lidt nærmere ;-) De har ikke opfundet den dybe tallerken - det er nok nærmere bare en underkop..

De har da ikke rigtig opfundet NOGET, mht. desktops...
Billede

Billede Billede
Jeg
Indlæg: 393
Tilmeldt: 20. apr 2008, 13:07
Geografisk sted: Århus

Re: Og vi klapper af begejstring

Indlæg af Jeg »

Behøver alle nye programmer være nyskabende?
De kan jo ikke installere compiz på windows, så de må vel have deres egne alternativer..
Det er essentielt at systemimplementere en real-time ekspansionsgate i floppycontrollerchippen, så executiven ikke dead-locker BIOS'en når den looper i det handshakede interface-mode under initial diskboot!