IP adresse
IP adresse
har man i ubuntu et program der som i windows skjuler ens IP adresse når man er på nettet
-
- IRC nickname: Jarlen
- Geografisk sted: København
Re: IP adresse
Hvem vil du gerne skjule din IP-adresse for? Du kan ikke skjule din IP-adresse for f.eks. din internetudbyder osv, da den er nødvendig for at være på nettet, men du kan sløre dine spor på de sider du besøger vha. services som anonymouse eller programmet TOR, der findes i repositories og som med lidt tweaking kan sættes op til at virke med Firefox.
jesperjarlskov.dk - Blog om Ubuntu, fri software og andet godt
tak men efter installering hvor finder jeg så programmet ????
det er websider jeg vil holde min ip skjult for
det er websider jeg vil holde min ip skjult for
-
- Admin
- IRC nickname: Christian_Arvai
- Geografisk sted: Holeby - Lolland
hej
kik i viewtopic.php?f=11&t=1368&st=0&sk=t&sd=a&start=15 ca. midt i, indlæg/forklaring er skrevet af utopia.
kik i viewtopic.php?f=11&t=1368&st=0&sk=t&sd=a&start=15 ca. midt i, indlæg/forklaring er skrevet af utopia.
Med venlig hilsen Christian
"We can only see a short distance ahead, but we can see plenty there that needs to be done." -- Alan Turing
"We can only see a short distance ahead, but we can see plenty there that needs to be done." -- Alan Turing
-
- Admin
- IRC nickname: Christian_Arvai
- Geografisk sted: Holeby - Lolland
Med venlig hilsen Christian