Mine torrent-downloads vil ikke starte :S

Få hjælp til at sætte programmer eller funktioner op.
Brugeravatar
Christian.Arvai
Admin
IRC nickname: Christian_Arvai
Geografisk sted: Holeby - Lolland

Re: Mine torrent-downloads vil ikke starte :S

Indlæg af Christian.Arvai »

fedt nok :D - kører deluge også perfekt nu ?
Med venlig hilsen Christian

"We can only see a short distance ahead, but we can see plenty there that needs to be done." -- Alan Turing
wappa

Indlæg af wappa »

hvis du router skal skal portene i routeren jeg har sat min til 55789, så vidt er det noget at portene 6881 - 6889 er blevet banned for diverse tracker, men kan ikke huske længere hvorfor da det er allerede en del år siden.

Husk at sætte porten op i deluge og din router (portforwarding hedder det ihvetfald på min router Netgear) selv bruger jeg deluge som har læst om her i forum.
Ubuntu sparker røv ....
Brugeravatar
Christian.Arvai
Admin

wappa skrev:hvis du router skal skal portene i routeren jeg har sat min til 55789, så vidt er det noget at portene 6881 - 6889 er blevet banned for diverse tracker, men kan ikke huske længere hvorfor da det er allerede en del år siden.

Husk at sætte porten op i deluge og din router (portforwarding hedder det ihvetfald på min router Netgear) selv bruger jeg deluge som har læst om her i forum.

Jeg bruger portene 6881 til 6889 på min "Ǹetgear" og det virker perfekt - så jeg ændre ikke på noget, men hvis det ikke virker for andre, bør man da prøve det !.

"We can only see a short distance ahead, but we can see plenty there that needs to be done." -- Alan Turing
wappa

Indlæg af wappa »

christian.arvai skrev:
wappa skrev:hvis du router skal skal portene i routeren jeg har sat min til 55789, så vidt er det noget at portene 6881 - 6889 er blevet banned for diverse tracker, men kan ikke huske længere hvorfor da det er allerede en del år siden.

Jeg bruger portene 6881 til 6889 på min "Ǹetgear" og det virker perfekt - så jeg ændre ikke på noget, men hvis det ikke virker for andre, bør man da prøve det !.

Det er selvfølgelig også fint, men min point er kan ikke læse hvor vedkommende henter fra om det er warez relateret eller ej og derfor med portene som jeg nævnte før.
Skal lige sige det er IKKE for at opfodre folk til at lave ulovlige heder ....selv når man læser det, min torrent kører bedst min port opsætning og suser af sted
Ubuntu sparker røv ....
wappa

Indlæg af wappa »

har fundet denne side http://linuxtracker.org/ har ikke selv tjekket den, men er det warez eller ej, hvis det så giv besked så sletter jeg dette her igen
Ubuntu sparker røv ....
SorenJonson

Indlæg af SorenJonson »

christian.arvai skrev:fedt nok :D - kører deluge også perfekt nu ?

jep, det er vist blevet mit nye torrent-program :P downloader med op til 1,5mb/s
wappa

Indlæg af wappa »

SorenJonson skrev:
christian.arvai skrev:fedt nok :D - kører deluge også perfekt nu ?

jep, det er vist blevet mit nye torrent-program :P downloader med op til 1,5mb/s

Må jeg spørge hvad du har lavet siden det virker ???
Ubuntu sparker røv ....
ChrisBuchholz
IRC nickname: ChrisBuchholz
Geografisk sted: Nyborg, Fyn, Danmark

Indlæg af ChrisBuchholz »

christian.arvai skrev:PS: jeg formoder at det er lovlige torrentfiler du henter !

Du brokker dig over der bliver snakket om pirateri på forum/irc -snak kanalen, og så hiver du det selv frem og angriber helt uprovokeret. Jeg synes sku det er noget mærkeligt noget, Christian.
Brugeravatar
Christian.Arvai
Admin

ChrisBuchholz skrev:
christian.arvai skrev:PS: jeg formoder at det er lovlige torrentfiler du henter !

Du brokker dig over der bliver snakket om pirateri på forum/irc -snak kanalen, og så hiver du det selv frem og angriber helt uprovokeret. Jeg synes sku det er noget mærkeligt noget, Christian.

Jeg kan ikke se at jeg har skrevet noget forkert, men hvis du mener det er du velkommen til at skrive til redaktør-team.

PS: og ikke som pb til mig tak !

ChrisBuchholz
IRC nickname: ChrisBuchholz
Geografisk sted: Nyborg, Fyn, Danmark

Indlæg af ChrisBuchholz »

christian.arvai skrev:
ChrisBuchholz skrev:

Jeg kan ikke se at jeg har skrevet noget forkert, men hvis du mener det er du velkommen til at skrive til redaktør-team.

PS: og ikke som pb til mig tak !

Jeg ser ingen grund til at hive andre ind i dette, da jeg er sikker på at du ved noget eftertanke vil indse at det er en mærkelig opførsel at beskylde folk for pirateri lige så snart de nævner bittorrent. Og ja, det gjorde du faktisk. Du formulerede det bare på en pæn og skjoldet måde.
Brugeravatar
Christian.Arvai
Admin

Nej Nej og atter Nej ........ OG DU KAN BROKKE DIG SÅ MEGET DU VIL - JEG ÆNDRE IKKE MIN HOLDNING !