Firefox, application menu

Søger du et bestemt program? Mangler du et alternativ til dit Windowsprogram? Program-spørgsmål kan stilles her.
help2day
IRC nickname: hvemmse2223
Geografisk sted: Trige Aarhus

Firefox, application menu

Indlæg af help2day »

af en eller anden årsag, så har jeg ikke det rigtige menu, hvis jeg nu vil vælge et program, til at åbne min picasa link.

hvordan nulstiller man aplication tab i firefox.

er det overhovedet firefox jeg skal arbejde med, eller er det nautilus.

har nemlig slettet og geninstalleret firefox, nulstillet alle indstillinger i firefox, dvs. slettet profil.

slettet alle mapper, med firefox, og installeret firefox igen.

det er firefox 3.0.6 dansk.

har fjernet picasa og installeret den, slettet mapper. men den vil ikke downloade picasa albums.

men for den sags skyld har jeg også meget svært ved at ændre andre applicationer i firefox. det er alle link. hvor jeg skal vide hvor de ligger hende i linux... og det var ikke sådan som standart.

det ligner mere en nautilus, filbrowser end et program menu, jeg har heller ikke en liste over programmer jeg kan vælge, kun mappen kan jeg vælge.

håber nogen har prøvet det her eller noget lign
--
Mvh
Frank

Ubuntu User 26645
Youtube Kanal https://www.youtube.com/channel/UCv-NSh ... _AoLTaWrYQ
charlie t
IRC nickname: gentagelse

Re: Firefox, application menu

Indlæg af charlie t »

Lidt sent, så ved ikke om du har fikset problemet, eller om det kan hjælpe dig. Men "genvejene" om man vil, til størstedelen af de installerede programmer ligger i /usr/bin/, kan du ikke bare browse derind og finde applikationen?
// gentagelse
help2day
IRC nickname: hvemmse2223
Geografisk sted: Trige Aarhus

Re: Firefox, application menu

Indlæg af help2day »

charlie t skrev:Lidt sent, så ved ikke om du har fikset problemet, eller om det kan hjælpe dig. Men "genvejene" om man vil, til størstedelen af de installerede programmer ligger i /usr/bin/, kan du ikke bare browse derind og finde applikationen?

tak for svar.

jo det er også sådan jeg klarer mig.. at lede efter filen....
--
Mvh
Frank

Ubuntu User 26645
Youtube Kanal https://www.youtube.com/channel/UCv-NSh ... _AoLTaWrYQ