"Von guten Mächten wunderbar geborgen erwarten wir getrost was kommen mag. Gott ist mit uns am Abend und am Morgen Und ganz gewiss an jedem neuen Tag" (Dietrich Bonhoeffer 1906-1945)
Så må vi konstatere at du godt nok har en driver installeret, men det er vist ikke den rigtige, siden iwconfig viser at der ikke er nogen wireless extensions. Der er flere tråde om samme model netkort som dit, f.eks. her http://www.ubuntudanmark.dk/forum/viewtopic.php?f=31&t=5149&p=30077&hilit=Atheros+Ar5007#p30077 Prøv med backports-muligheden: Åbn Synaptic, søg linux-backport-modules-intrepid - marker til installation - klik på udfør.
"Von guten Mächten wunderbar geborgen erwarten wir getrost was kommen mag. Gott ist mit uns am Abend und am Morgen Und ganz gewiss an jedem neuen Tag" (Dietrich Bonhoeffer 1906-1945)
Desværre.... Har måske en snert af en mistanke om, at der ikke er tale om et atheros-chipset.. Jeg kan dog ikke begrunde den.
Det er bare vildt, at jeg efter at have prøvet næsten alt ikke er kommet på nettet endnu..
Har du et bud på næste trin?
som tidligere skrevet er jeg ikke stærk i Kubuntu, så jeg kan ikke guide dig i det kubuntu spcifikke, men nu hvor du har prøvet så meget s så tror jeg at du selv har fint nok fat i den del af det til at vi hurtigt kan få det fikset. prøv at fang mig på irc (https://ubuntudanmark.dk/chat) så fikser vi det på 10 min.
Selvudnævnt guru når det drejer sig om mobilt bredbånd
Webmaster og stifter af: Hvor du finder scripts til en hver situation
EDIT: Og når du har konstateret det, så overlader jeg dig trygt til soundpartner.
EDIT: Og når du har konstateret det, så overlader jeg dig trygt til soundpartner.
Jeres problem er ikke længere manglende drivers, men nærmere at der er i hvert fald mindst 3 drivers der prøver at bruge kortet. og den driver der har vundet virker stadig ikke.
Selvudnævnt guru når det drejer sig om mobilt bredbånd
Webmaster og stifter af: Hvor du finder scripts til en hver situation
Og ja, det er nok rigtigt at der er en overflod af drivere. Kører I videre på irc?
Indlæser pakkelisterne... Færdig Opbygger afhængighedstræ Læser tilstandsoplysninger... Færdig Pakken sun-java6-plugin har ingen tilgængelig version, men der refereres til den i en anden pakke. Det kan betyde at denne pakke blevet overflødiggjort eller kun kan hentes fra andre kilder E: Pakken sun-java6-plugin har ingen installationskandidat