Mistede elementer i Panelet...

Få hjælp til at sætte programmer eller funktioner op.
Medova

Mistede elementer i Panelet...

Indlæg af Medova »

Jeg "kom til" at fjerne nogle elementer fra panelet, da jeg troede det var en af de lodrettte seperatorer jeg havde fat i. Normalt kan jeg godt finde det jeg skal bruge i "Add to Panel", men ikke lige det her. Jeg skal bruge den del af standard-panelet, hvor f.eks. Blue Tooth ikonet ligger når det er aktiveret. Ligger som standard ved siden af dato/ur.
Er også der de andre aktive sessions kan fremkaldes, selvom man har lukket selve vinduet (Er ikke en Window list jeg mangler). Nogen der ved hvordan det tilføjes igen - eller hvordan jeg gendanner standard panelet i det mindste?
soundpartner
IRC nickname: sound
Geografisk sted: København

Re: Mistede elementer i Panelet...

Indlæg af soundpartner »

Medova skrev:Jeg "kom til" at fjerne nogle elementer fra panelet, da jeg troede det var en af de lodrettte seperatorer jeg havde fat i. Normalt kan jeg godt finde det jeg skal bruge i "Add to Panel", men ikke lige det her. Jeg skal bruge den del af standard-panelet, hvor f.eks. Blue Tooth ikonet ligger når det er aktiveret. Ligger som standard ved siden af dato/ur.
Er også der de andre aktive sessions kan fremkaldes, selvom man har lukket selve vinduet (Er ikke en Window list jeg mangler). Nogen der ved hvordan det tilføjes igen - eller hvordan jeg gendanner standard panelet i det mindste?

det du mangler hedder statusfeldt og findes i tilføj til panel
Selvudnævnt guru når det drejer sig om mobilt bredbånd

Webmaster og stifter af:
Billede
Hvor du finder scripts til en hver situation

Billede
Medova

Re: Mistede elementer i Panelet...

Indlæg af Medova »

Ahh ok... (på engelsk "Notification area")
Tak...