Mircrosoft office 2007

Få hjælp til at sætte programmer eller funktioner op.
GudenPanda
IRC nickname: GudenPanda

Mircrosoft office 2007

Indlæg af GudenPanda »

Boardindeks » Hjælp & Support » Opsætning

Alle tider er UTC + 1 time
Hej, jeg har søgt og søgt efter en guide til at installere office pakken 2007 på Ubuntu 8.10 med Wine.

Jeg fandt ud af idag at jeg ikke behøvede noget andet end wine. Men når jeg trykker på setup.exe med wine skriver den "Setup error - Error_Install_Language_Unsupported" og så kan jeg ikke andet end lukke setupen ned.

Jeg ved godt når man kører ubuntu synes i man skal bruge open office eller et andet open source, men synes at office pakken er bedre end open office. Bare lige så jeg ikke kun fik nogle kommentare hvor der står "Når man kører ubuntu bruger man open office eller abiword!"

Nogle der kan hjælpe mig?

Hilsen Casper
ChrisBuchholz
IRC nickname: ChrisBuchholz
Geografisk sted: Nyborg, Fyn, Danmark

Re: Mircrosoft office 2007

Indlæg af ChrisBuchholz »

Jeg tror ikke Microsoft Office vil virke bedre gennem wine, end hvad du vil få ved at bruge OOo.
Artificial Intelligence
Geografisk sted: Køge

Indlæg af Artificial Intelligence »

Den Open Office der med Ubuntu 8.10 er 2.4, har du prøvet Open Office 3.0 ? Der er nogen guides her på forummet omkring installation.
Jarlen
IRC nickname: Jarlen
Geografisk sted: København

Indlæg af Jarlen »

Jeg kiggede lige hurtigt på ubuntuforums. Det virker som om at din bedste mulighed er at installere din lovlige windows XP i en virtuel maskine, og så installere office i den.
jesperjarlskov.dk - Blog om Ubuntu, fri software og andet godt :-)
Troels

Indlæg af Troels »

Office 2007 kører ikke ret godt på Linux, men 2003'eren virker uden problemer i Wine.
andsen
Geografisk sted: Aalborg, Nordjylland

Indlæg af andsen »

Ahh, MS Office 2003 virker i Linux MED MODIFIKATIONER! Det er ikke muligt at lave formler eller "equations" som det så fint hedder. Alene derfor valgte jeg den fra :)
Dell Studio XPS 16 Ubuntu 11.10 64-bit - Windows 7 64-bit
Intel Core i7 720 1.6 ghz - 4 GB DDR3 1333 Mhz Ram - Mobility Radeon HD 4670 - 500 GB Seagate Momentus XT Hybrid HDD

"He was a dreamer, a thinker, a speculative philosopher... or, as his wife would have it, an idiot." - Douglas Adams
Troels

Indlæg af Troels »

andsen skrev:Ahh, MS Office 2003 virker i Linux MED MODIFIKATIONER! Det er ikke muligt at lave formler eller "equations" som det så fint hedder. Alene derfor valgte jeg den fra :)

Jeg plejer normalt at udføre mit arbejde i OOo også smide det over i MS når jeg er færdig så jeg kan gemme i deres formater 100% korrekt. Desuden er det eneste jeg skal bruge de tre klassiske nemlig Word, Excell og Powerpoint.