Efter at have gemt en pkcs12 fil af min digitale signatur, har jeg nu loadet den ind i min certifikater i både Firefox og Evolution.
1: Når jeg jeg bruger Firefox og skal ind på fx minSU kan Java-scriptet ikke finde min digitale signatur, jeg skal derfor vælge at gennemse mit drev. Og jeg kan kun få det til at virke hvis jeg bruger den pkcs12 fil, som jeg havde kopieret tidligere.
Når jeg kontrollere mine indstillinger under certifikater fremgår min digitale signatur som den skal.
Hvad skal jeg gøre ellers for at få min digitale signatur til at blive integreret i Firefox?
2: I Evolution har jeg gjort det samme, og der fremgår min digitale signatur også under certifikat listen. Men når jeg forsøger at signere en email med s/mime, for jeg denne besked:
Kode: Vælg alt
Kunne ikke oprette brev. Because "Kan ikke underskrive udgående brev: Intet signaturcertifikat for denne konto", you may need to select different mail options.
Men jeg har kun en konto (sat op) så hvordan kan jeg få min signaur til at gælde denne.
Jeg håber I kan hjælpe mig med disse problemer jeg synes jeg søgt hele internettet igennem uden at have fundet nogen informationer jeg kunne bruge.
På forhånd tak.
Hilsen Ole
Ps. Det er bare den alm. digitale signatur man får fra TDC/DanID