Hejsa.
Jeg er lige begyndt for et par dage siden at bruge ubuntu (8.10). Det blev så min eee900 pc dette belv installeret på og det har kørt som smurt i mange dage efterhånden.
Men så i dag, så virkede mit wifi lige pludselig ikke... jeg har prøvet at geninstallere "madwifi" driverne (fra guiden på soundpartner.linux.dk)
flere gange igen, men det virker altså ikke. Hvad kan jeg gøre?
Det faldt sammen med jeg skulle åbne warcraft 3 med Wine.. kan dette have noget med hindanden at gøre?
Og som et tillægsspørgsmål (mindre væsentligt) men hvordan kører jeg wc3 via wine? Jeg har prøvet flere gange bare at højre klikke på exe filen, og så kommer der blot et wc3 logo op (det der kommer før den starter spillet op) og her efter går den i lag/sortskærm..
Noget jeg har glemt/overset?
På forhånd tak!!
Wifi virker ikke (eee900) + wine spørgsmål
-
- IRC nickname: sound
- Geografisk sted: København
Re: Wifi virker ikke (eee900) + wine spørgsmål
slapy skrev:Hejsa.
Jeg er lige begyndt for et par dage siden at bruge ubuntu (8.10). Det blev så min eee900 pc dette belv installeret på og det har kørt som smurt i mange dage efterhånden.
Men så i dag, så virkede mit wifi lige pludselig ikke... jeg har prøvet at geninstallere "madwifi" driverne (fra guiden på soundpartner.linux.dk)
flere gange igen, men det virker altså ikke. Hvad kan jeg gøre?
Det faldt sammen med jeg skulle åbne warcraft 3 med Wine.. kan dette have noget med hindanden at gøre?
Og som et tillægsspørgsmål (mindre væsentligt) men hvordan kører jeg wc3 via wine? Jeg har prøvet flere gange bare at højre klikke på exe filen, og så kommer der blot et wc3 logo op (det der kommer før den starter spillet op) og her efter går den i lag/sortskærm..
Noget jeg har glemt/overset?
På forhånd tak!!
velkommen til.
jeg vil foreslå dig at oprette en tråd til hvert emne da dettte vil give dig større mulighed for at de rigtige menesker ser dit spørgsmål.
du vinder ikke så meget ved at prøve at installere igen med mindre du fjerner det først som laver ballade. men hvis du fanger mig på irc så skal vi nok få ordnet dit wifi problem.
hvad angår wc og wine... er det din eee du prøver at køre dette på?
-
Nu har jeg ikke irc på min computer pc, men henter det selvfølgelig hvis det bliver nødvendigt. Har i øvrigt tilføjet dig på IM (msn)..
Ja det er på min eee pc jeg køre programmet. Er den ikke hurtig nok til dette? Har ellers læst flere steder det skulle kunne lade sig gøre..
Ja det er på min eee pc jeg køre programmet. Er den ikke hurtig nok til dette? Har ellers læst flere steder det skulle kunne lade sig gøre..
-
- IRC nickname: sound
- Geografisk sted: København
slapy skrev:Nu har jeg ikke irc på min computer pc, men henter det selvfølgelig hvis det bliver nødvendigt. Har i øvrigt tilføjet dig på IM (msn)..
du kan gå på irc chatten via https://ubuntudanmark.dk/chat
well jeg ville gerne tro at du kan køre det på en xp eee, men jeg er i tvivl om det kan køres på en ubuntu eee med wine