tema og andet geil

Få hjælp til at sætte programmer eller funktioner op.
wappa

tema og andet geil

Indlæg af wappa »

Hej

Nu har jeg haft ubuntu i pæn længe, men kan man ikke hente eller lave om på ubuntu så det ser mere blæret ud ......syntes det ser temmelig kedeligt ud
Ubuntu sparker røv ....
Casper Hansen

Re: tema og andet geil

Indlæg af Casper Hansen »

wappa skrev:Hej

Nu har jeg haft ubuntu i pæn længe, men kan man ikke hente eller lave om på ubuntu så det ser mere blæret ud ......syntes det ser temmelig kedeligt ud

www.gnome-look.org er et godt sted at starte :)
Billede

Når en tråd er løst så marker den løst
eitreach
IRC nickname: eitreach
Geografisk sted: København

Indlæg af eitreach »

Tag et kig på de par links jeg har i min signatur - jeg har gjort meget ud af den slags, efterhånden.
"A Narn heavy cruiser?!"

Fornuftig opførsel: faq.php#f00
Guide til ooh shiny: viewtopic.php?f=11&t=2189
Guide til 3d-effekter: viewtopic.php?f=11&t=4393
andsen
Geografisk sted: Aalborg, Nordjylland

Indlæg af andsen »

Hvis du vil have et par fede temaer hurtigt kan du installere pakken "community-themes" fra synaptic pakkehåndtering (System --> Administration --> Synaptic Pakkehåndtering)

Der er tre temaer i den pakke, men jeg bryder mig personligt ikke om det der hedder "Kin" (det er en smule tøset :P )

Jeg bruger selv "Dust" fra den pakke, men "New Wave" er også ret fedt. Tjek det ud :wink:

Se mit skrivebord her for at få en idé om det :)
Dell Studio XPS 16 Ubuntu 11.10 64-bit - Windows 7 64-bit
Intel Core i7 720 1.6 ghz - 4 GB DDR3 1333 Mhz Ram - Mobility Radeon HD 4670 - 500 GB Seagate Momentus XT Hybrid HDD

"He was a dreamer, a thinker, a speculative philosopher... or, as his wife would have it, an idiot." - Douglas Adams
Casper Hansen

andsen skrev:Hvis du vil have et par fede temaer hurtigt kan du installere pakken "community-themes" fra synaptic pakkehåndtering (System --> Administration --> Synaptic Pakkehåndtering)

Der er tre temaer i den pakke, men jeg bryder mig personligt ikke om det der hedder "Kin" (det er en smule tøset :P )

Jeg bruger selv "Dust" fra den pakke, men "New Wave" er også ret fedt. Tjek det ud :wink:

Se mit skrivebord her for at få en idé om det :)

Gu er det ej! :D
Billede

andsen

Indlæg af andsen »

IMHO er det :P Jeg har godt nok ikke orket at sætte mig ned og tweake det, så det forbliver vel på fordomsstadiet.

Men hvis jeg skal foreslå andet gejl til dit desktop, så er "Human-O2" ikon-temaet virkelig genialt og det ser godt ud til et hvilket som helst tema (selv "Kin" :P )

Du kan finde det på http://www.gnome-look.org, hvor der stort set er uendeligt mange andre temaer til stort set alt i Ubuntu / Linux.
Intel Core i7 720 1.6 ghz - 4 GB DDR3 1333 Mhz Ram - Mobility Radeon HD 4670 - 500 GB Seagate Momentus XT Hybrid HDD

"He was a dreamer, a thinker, a speculative philosopher... or, as his wife would have it, an idiot." - Douglas Adams
Casper Hansen

andsen skrev:
Du kan finde det på http://www.gnome-look.org, hvor der stort set er uendeligt mange andre temaer til stort set alt i Ubuntu / Linux.

Se min første post :)
Billede

andsen

Indlæg af andsen »

Casper Hansen skrev:

D'oh for dobbeltkonfekt :lol:

Casper Hansen

andsen skrev:
Casper Hansen skrev:

D'oh for dobbeltkonfekt :lol:

Pyt!

- Deviantart er også et godt sted at finde gejl smejl.
Billede

wappa

Indlæg af wappa »

tak til alle
Ubuntu sparker røv ....