Jeg går amok over netbank (løst)

Få hjælp til at sætte programmer eller funktioner op.
supersnu
IRC nickname: Louis

Jeg går amok over netbank (løst)

Indlæg af supersnu »

Hej

Jeg er helt grøn Ubuntu (8.10) bruger, men indtil nu har alt være meget positivt, men nu er jeg løbet i et problem med net bank - jeg kan bare ikke få firefoxen til at køre java så jeg kan logge på.

Jeg har installeret java 6.00.2 og prøvet at slå forskellige plugins til og fra men uden held.

Problemet opstår når javaen starter op med log in feltet. Det hele virker indtil at kode ordet er indtastet og ok, så fryser fire fox og er non responding.

Jeg har prøvet div. guider her fra siden men lige lidt virker det.
Senest rettet af supersnu 30. jan 2009, 08:51, rettet i alt 1 gang.
soundpartner
IRC nickname: sound
Geografisk sted: København

Re: Jeg går amok over netbank

Indlæg af soundpartner »

supersnu skrev:Hej

Jeg er helt grøn Ubuntu (8.10) bruger, men indtil nu har alt være meget positivt, men nu er jeg løbet i et problem med net bank - jeg kan bare ikke få firefoxen til at køre java så jeg kan logge på.

Jeg har installeret java 6.00.2 og prøvet at slå forskellige plugins til og fra men uden held.

Problemet opstår når javaen starter op med log in feltet. Det hele virker indtil at kode ordet er indtastet og ok, så fryser fire fox og er non responding.

Jeg har prøvet div. guider her fra siden men lige lidt virker det.

rolig nu... jeg går ud fra at du bruger den grøndlandske bank
eller rettere vi skal have lidt mere info fra dig.

hvilken bank har du?
Selvudnævnt guru når det drejer sig om mobilt bredbånd

Webmaster og stifter af:
Billede
Hvor du finder scripts til en hver situation

Billede
supersnu

Indlæg af supersnu »

Nej ikke lige nøjagtigt, - Svenske Handelsbanken men tæt på - nogen siger man ikke skal stole på en svensker :)

Glemte helt at skrive at jeg overvejer at gå en version tilbage til 8.04. læste et sted at det måse kunne virke?
faweb
IRC nickname: fpa
Geografisk sted: Odense

Indlæg af faweb »

supersnu skrev:Nej ikke lige nøjagtigt, - Svenske Handelsbanken men tæt på - nogen siger man ikke skal stole på en svensker :)

Glemte helt at skrive at jeg overvejer at gå en version tilbage til 8.04. læste et sted at det måse kunne virke?

Hej

Jeg har periodevis samme problem med netbank i firefox, men så bruger jeg seamonkey browser og der oplever jeg ikke problemet.
Du kan finde seamonkey i synaptic.
Venlig hilsen
Flemming
Odense
Ubuntu 9,10 bruger
soundpartner
IRC nickname: sound
Geografisk sted: København

Indlæg af soundpartner »

supersnu skrev:Nej ikke lige nøjagtigt, - Svenske Handelsbanken men tæt på - nogen siger man ikke skal stole på en svensker :)

ok så fik jeg sat en ny router op. så nu er jeg retur.
for at starte fra begyndelsen... hvad har du prøvet?

og sidst men ikke mindst bruger du compiz? og har du noget noscript, ad blocker osv på din firefox?
Selvudnævnt guru når det drejer sig om mobilt bredbånd

Webmaster og stifter af:
Billede
Hvor du finder scripts til en hver situation

Billede
supersnu

Indlæg af supersnu »

Jeg skal lige have det hele kigget igennem. Alt mit pilleri fik min pc til at gå helt amok, så jeg har lige fået den op at kører igen. Jeg har prøvet at sætte det hele op så det er faktisk en helt ny installation jeg kører. Jeg prøver lige at kigge på hvad der ligger i foxen
supersnu

Indlæg af supersnu »

Jeg har kun Java 6.00.0 og java extencion 6.00.1 + 6.00.2 men nu vil den ikke registrere at jeg har java
supersnu

Indlæg af supersnu »

Så virker det, jeg afinstallerede alt java og gik så ind på java-sun's hjemmeside hvor jeg testede hvad java software der var på pc'en hvorefter jeg blev bedt om at installere java 6. - og det virker :)