Hej.
Jeg har installeret Kopete på min Ubuntu maskine som består af en MSI PR 200.
Men jeg har problemer med mit webcam, det eneste tidspunkt det findes og tændes, er når jeg er inde i settings i kopete, uanset om jeg er under settings for webcam eller de andre settings, tænder webcam og lyser når jeg er derinde, MEN når jeg så forlader settings i kopete, efter at have trykket "Apply" OG "OK", så slukker det igen med det samme, og det ser ikke ud til jeg kan "invitere" folk til at se mit cam som man kan på MSN, og det går jeg ud fra er idéen med at smide webcam funktionen ind i Kopete, Webcam chat?
På forhånd tak!
Kontakt mig gerne via. MSN ( Kopete ) så vi kan se om det vil virke! Min mail: Spot@cool.dk
Kubuntu - Kopete - Intergreret webcam (LØST)
-
- IRC nickname: Sp0t
- Geografisk sted: Jamaica
Kubuntu - Kopete - Intergreret webcam (LØST)
Senest rettet af Spotten 4. okt 2009, 03:10, rettet i alt 1 gang.
-
- Geografisk sted: Esbjerg
Re: Kubuntu - Kopete - Intergreret webcam
Hejsa,
Desværre kan jeg ikke løse dit problem, men vil blot fortælle at jeg havde samme problem. Derudover fik jeg aldrig Kopete til at fungere, så erstattede programmet med aMSN som fungerer super godt.
Bortset fra webcam problemet, fungerer Kopete så for dig?
Desværre kan jeg ikke løse dit problem, men vil blot fortælle at jeg havde samme problem. Derudover fik jeg aldrig Kopete til at fungere, så erstattede programmet med aMSN som fungerer super godt.
/Michael
---
Ubuntu 14.04 64-bit - XFS Lenovo ThinkPad W520 | i7-2860 Quad | nVidia Quadro 2000M | 16GB DDR3 RAM | 256GB Patriot Extreme Performance Warp SSD
---
Ubuntu 14.04 64-bit - XFS Lenovo ThinkPad W520 | i7-2860 Quad | nVidia Quadro 2000M | 16GB DDR3 RAM | 256GB Patriot Extreme Performance Warp SSD
-
Warhawk skrev:Hejsa,
Sorry jeg lige blander mig, men Kopete er nok den væreste IM klient jeg længe har prøvet.
/rant
- Jeg ville også foreslå aMSN, hvor mit webcam kører fint.
Når en tråd er løst så marker den løst
-
- IRC nickname: Sp0t
- Geografisk sted: Jamaica
Warhawk skrev:Hejsa,
Det fungere fint, ingen problemer med det, kan specielt godt lide man kan være på så mange kontoer man vil, på en gang!
Gør det mere overskueligt når man har mange kontakter på flere mails.
Ville ellers være rart hvis cam virkede! Men det kan være der kommer en opdatering.