Hej er det muligt at få det til at fungerer ?
Får fejl runtime erro 445 ved afvikling af data fil
Arne Pedersen
Legacy 7 Sløgtsforskning via wine
-
- Geografisk sted: Aalborg
-
- Admin
- IRC nickname: Christian_Arvai
- Geografisk sted: Holeby - Lolland
Re: Legacy 7 Sløgtsforskning via wine
For at holde forum overskueligt, er emnet blevet opdelt
MVH Redaktør-Team
MVH Redaktør-Team
Med venlig hilsen Christian
"We can only see a short distance ahead, but we can see plenty there that needs to be done." -- Alan Turing
"We can only see a short distance ahead, but we can see plenty there that needs to be done." -- Alan Turing
-
ok men hvor finder jeg så svaret ?
Hilsen Arne
Hilsen Arne
-
- Admin
Du kan starte med at sende et link til det program du omtaler, så kan vi andre prøve at hente det og se om vi kan få det til at virke i wine.
PS: jeg har googlet det, men når resultatet ser sådan her ud :
må vi have et direkte link så vi ikke snakker forbi hinanden.
PS: jeg har googlet det, men når resultatet ser sådan her ud :
Søgeresultaterne 1 - 10 ud af ca. 60.600.000 for legacy 7. (0,15 sekunder)
må vi have et direkte link så vi ikke snakker forbi hinanden.
-
Beklager jeg er ny i dette forum sågiv lige tid tak
Her er en link til download den danske ver af sløgtsforskningsprogrammet Legacy 7
http://legacydansk.com/?page=downloadLegacy
Hilsen Arne
Her er en link til download den danske ver af sløgtsforskningsprogrammet Legacy 7
http://legacydansk.com/?page=downloadLegacy
Hilsen Arne
-
- Admin
Ups ja - Velkommen til forum .... Det havde jeg lige overset og jeg plejer at opdage det.
Men nu har vi fundet det frem som folk skal vide for at hjælpe dig, så må vi se om det ikke bliver løst.
EDIT:
Jeg har lige et problem jeg selv skal have løst før jeg kan hjælper dig, jeg kan pt overhovedet ikke kører noget som helst i wine (selv Call of duty som jeg spillede i sideste uge), så jeg skal lige have det løst før jeg kan teste for dig.
PS: og nu skal i ikke blande løsninger på mit problem ind i denne tråd
Men nu har vi fundet det frem som folk skal vide for at hjælpe dig, så må vi se om det ikke bliver løst.
EDIT:
Jeg har lige et problem jeg selv skal have løst før jeg kan hjælper dig, jeg kan pt overhovedet ikke kører noget som helst i wine (selv Call of duty som jeg spillede i sideste uge), så jeg skal lige have det løst før jeg kan teste for dig.
PS: og nu skal i ikke blande løsninger på mit problem ind i denne tråd
-
- Admin
jeg fik det vist til at virke (jeg har ikke testet hele programet), jeg installerede wine og codecs med denne kommando i terminalen:
selv om man allerede har wine installeret vil kommandoen stadigt installerer resten.
Jeg downloadede filen fra http://legacydansk.com/?page=downloadLegacy og lavede en mappe i wine (kaldet legacy), hvor jeg kopierede den downloadede .exe fil ind.
Så højreklikkede jeg på .exefilen inde i wine og valgte : Åbn med "wine, programstarter til windows programmer", efter installeringen kommer der et icon i hjemmemappen, som programmet kan startes på.
PS: jeg kom hertil uden nogle former for fejlmeldinger, så du kan jo prøve med den metode jeg lige har beskrevet.
EDIT:
Jeg havde pakken "caféteatret" med i den kommando jeg skrev første gang, den pakke har jeg fjernet fra kommandoen, så hvis det ikke virkede første gang så kør lige den der står der nu.
Kode: Vælg alt
sudo apt-get install wine && sudo wget http://www.kegel.com/wine/winetricks && sh winetricks allcodecs
selv om man allerede har wine installeret vil kommandoen stadigt installerer resten.
Jeg downloadede filen fra http://legacydansk.com/?page=downloadLegacy og lavede en mappe i wine (kaldet legacy), hvor jeg kopierede den downloadede .exe fil ind.
Så højreklikkede jeg på .exefilen inde i wine og valgte : Åbn med "wine, programstarter til windows programmer", efter installeringen kommer der et icon i hjemmemappen, som programmet kan startes på.
PS: jeg kom hertil uden nogle former for fejlmeldinger, så du kan jo prøve med den metode jeg lige har beskrevet.
EDIT:
Jeg havde pakken "caféteatret" med i den kommando jeg skrev første gang, den pakke har jeg fjernet fra kommandoen, så hvis det ikke virkede første gang så kør lige den der står der nu.