Hej
Jeg har næsten færdigindstalleret en Mythbuntu maskine, og alt så godt ud, lige indtil jeg skiftede tema. Nu får jeg en blå skærm med vandrette farvede striber når jeg starter frontend. ØV!
Jeg kan godt bakke ud til desktoppen med ESC-pil ned-retur, og her virker alt som det plejer.
Er der nogen der har et godt forslag til hvordan jeg kan redde indstallationen????
HJÆLP
ulæselig blå skærm i Mythbuntu
-
- IRC nickname: Dinsdale
-
- IRC nickname: lars_t_h
- Geografisk sted: Fyn
Re: ulæselig blå skærm i Mythbuntu
Dinsdale skrev:Hej
Jeg har næsten færdigindstalleret en Mythbuntu maskine, og alt så godt ud, lige indtil jeg skiftede tema. Nu får jeg en blå skærm med vandrette farvede striber når jeg starter frontend. ØV!
Jeg kan godt bakke ud til desktoppen med ESC-pil ned-retur, og her virker alt som det plejer.
Er der nogen der har et godt forslag til hvordan jeg kan redde indstallationen????
HJÆLP
Prøv at sætte temaet til standard.
Andre ting du kan prøve:
Reinstallere MythTV (husk at purge først (slet alt) - og ikke en almindelig afinstallation, da det gemmer gamle opsætningsfiler)
Prøv dig frem! Held og lykke!
/Lars
Jeg er Software ingeniør (Diplomingeniør) i Informationsteknologi og indlejede systemer, hvor indlejrede systemer er computer (microcontroller) + elektronik i for eksempel et TV, en router, en vaskemaskine og den slags