upload til Imageshack.dk kan ikke fuld føres

Alle tekniske spørgsmål som ikke hører ind under de andre fora.
Darmann
Geografisk sted: Hedensted

upload til Imageshack.dk kan ikke fuld føres

Indlæg af Darmann »

jeg prøver at uploade et screenshoot til Imageshack.dk men det lykkes ikke forbindelsen bliver afbrudt efter et stykke tid hvad kan det skyldes?
Med venlig hilsen

Darmann
Brugeravatar
Christian.Arvai
Admin
IRC nickname: Christian_Arvai
Geografisk sted: Holeby - Lolland

Re: upload til Imageshack.dk kan ikke fuld føres

Indlæg af Christian.Arvai »

Nu ved jeg jo ikke om du allerede har set den guide jeg har lavet om upload af billeder viewtopic.php?f=11&t=5191
Hvis det ikke virker efter den beskrivelse, kan det være programmer som ad-block og noscript i firefox der blokkere, eller at du ikke markerede i feltet ”Betingelser for brug:” , en anden mulighed kunne være en forkert indtastet mailadd.
Med venlig hilsen Christian

"We can only see a short distance ahead, but we can see plenty there that needs to be done." -- Alan Turing
Darmann

Indlæg af Darmann »

det samme har jeg gjort dog har jeg ikke en mulighed for indtasning af mailadresse
Med venlig hilsen

Darmann
Darmann

Indlæg af Darmann »

de 2 ting i firefox hvor finder jeg dem
Med venlig hilsen

Darmann
Brugeravatar
Christian.Arvai
Admin

Darmann skrev:de 2 ting i firefox hvor finder jeg dem

hvis du har installeret ad-block og noscript (det er tilføjelser) kan du finde dem i firefox under funktioner>tilføjelser>udvidelser der kan man sætte dem som "deaktiver", men som sagt er det udvidelser til firefox (men mange bruger den incl. mig selv).

jeg forstår ikke lige den med at du ikke kan indtaste mailadd. , når du på den første side har valgt et billede og accepteret - skifter den selv til næste side hvor man skal skrive sin mailadd. lige ved denne tekst:
Indtast din e-mail og bekræft upload af billede. Samtidig bliver du skrevet på Imageshack.dk's nyhedsliste, og vil således få besked ved opdateringer her på siden. Du kan til en hver tid framelde dig nyhedslisten igen.Billeder der ikke er bekræftet slettes uden varsel.

Ps: jeg må lige forbedre den guide med nogle billede i løbet af dagen

"We can only see a short distance ahead, but we can see plenty there that needs to be done." -- Alan Turing
Darmann

Indlæg af Darmann »

jeg har ikke installeret noget ekstra program eller er det indbygget i Firefox så det skal vinge af eller til
Med venlig hilsen

Darmann
Brugeravatar
Christian.Arvai
Admin

Darmann skrev:jeg har ikke installeret noget ekstra program eller er det indbygget i Firefox så det skal vinge af eller til

det er tillægsprogrammer man selv skal installere og du har dem nok ikke når du ikke kender dem, men du kan se det i firefox under funktioner>tilføjelser>udvidelser.

hvad har du under funktioner>tilføjelser>udvidelser ? , jeg har lige testet imageshack.dk og det virker herfra, her er et billede af hvor man skal skrive sin mailadd. http://i298.photobucket.com/albums/mm26 ... ackdk2.png

Darmann

Indlæg af Darmann »

nå den var sat til at stoppe popup i Firefox nu duer det
Med venlig hilsen

Darmann
Brugeravatar
Christian.Arvai
Admin

Darmann skrev:nå den var sat til at stoppe popup i Firefox nu duer det

fint du fandt fejlen og så mit spørgsmål:

hvad ændrede du helt præcist på ? , jeg vil gerne vide det til en anden gang folk spørger om lign. problemer.

Darmann

Indlæg af Darmann »

jeg gik i Redigere>Præferencer>Indhold>udfor blokere popupvinduer er der en knap som hedder undtagelser tryk på den og tilføj adressen som du tillader popup fra

Beklager jeg ikke skrev løsningen det skal jeg være bedre til men jeg er dansker og tænker først på mig selv skidt kal
Med venlig hilsen

Darmann
Brugeravatar
Christian.Arvai
Admin

hehe mystisk ...... jeg har lige tjekket min egen firefox og det eneste jeg har sat under undtagelser er Ubuntudanmark.dk :mrgreen: , pyt fint at det virker og at du skrev det, jeg skriver det med i guiden så andre ikke får samme problem.