Er der en Blender ekspert her på forummet?
Jeg søger en der er dygtig til brugen af Blender og som har lyst til at lære lidt fra sig.
Jeg er selv forholdsvis ekspert i 3D og især i 3dsmax (windows), men da jeg selv er meget interesseret i linux og ubuntu, ønsker jeg at skifte 3d platform til linux.
Derfor søger jeg en som kunne være interesseret i at give et par timers undervisning (face to face) i blenders interface og brugen af det.
Hvis der var flere der har lyst kunne det måske blive til et helt "hold".
Jeg vil gerne give lidt igen så hvis der var noget "generelt" 3d viden der kunne have interesse så deler jeg gerne ud af dette. Det kunne også være video redigering i kdenlive eks.
Jeg har kigget en del tutorials igennem, men jeg har det bedst med at se og spørge irl.
Søger Blender ekspert
-
- Geografisk sted: Køge
Søger Blender ekspert
Med venlig hilsen
Thomas Johansen
-----------------------------
Gnome-shell tilhænger også selv om det har sine fejl
Thomas Johansen
-
- IRC nickname: leifdk1978
Re: Søger Blender ekspert
ekspert og ekspert er så meget sagt, men ja kender en hel del til 3d og blender og andre prog.
så måske vi kan snakke på irc msn og et eller andet bor i den modstatte del af landet
hilsen leif
er også på msn pm for den
så måske vi kan snakke på irc msn og et eller andet bor i den modstatte del af landet
hilsen leif
er også på msn pm for den
-
- Geografisk sted: Køge
kan godt se det bliver lidt et problem med distancen. Men det ville da være godt at kunne spørge om noget, hvis man lige sidder og leder efter et eller andet.
så hvis du ikke har noget imod det vil jeg tillade mig, når jeg får taget mig sammen til igen at kigge på blender, at kontakte dig for lidt hurtig hjælp hvis der skulle komme noget op. (lover at de nok skal være moderat).
så hvis du ikke har noget imod det vil jeg tillade mig, når jeg får taget mig sammen til igen at kigge på blender, at kontakte dig for lidt hurtig hjælp hvis der skulle komme noget op. (lover at de nok skal være moderat).
Med venlig hilsen
Thomas Johansen
Thomas Johansen
-
- IRC nickname: leifdk1978
en leiflarsen har vist addet dig på msn det er mig