Noget for noget
-
- Geografisk sted: Langt fra Las Vegas aka. Ballerup
Noget for noget
Var lige inde og kigge lidt på http://www.zepto.dk, under deres bærbare står der at de alle er testet til at kunne køre Hardy Heron. Så det er vel lidt reklame tilbage til ubuntudanmark. Når nu de var de eneste der blev nævnt i DR's udsendelse, med ubuntu som hovedperson.
If we aren't supposed to eat animals, why are they made of meat?
MOMS ? Jeg har ikke bestilt moms !!
-
- IRC nickname: sound
- Geografisk sted: København
Re: Noget for noget
PerSimonsen skrev:Var lige inde og kigge lidt på http://www.zepto.dk, under deres bærbare står der at de alle er testet til at kunne køre Hardy Heron. Så det er vel lidt reklame tilbage til ubuntudanmark. Når nu de var de eneste der blev nævnt i DR's udsendelse, med ubuntu som hovedperson.
det er så desværre bare ikke helt rigtigt... de KAN alle køre ubuntu og hvis du siger til dem at der skal ubuntu på så får du kombatibelt hardware. men siger du intet kan du sagtens løbe ind i sis grafikkort osv som bare er pænt irriterende i ubuntu
-
Det jeg skriver, er det de selv skriver på deres HP. Altså at de kan.
sakset fra zepto:
Linux Support
Zepto Nox er testet *** til at kunne arbejde med Ubuntu for dem der måtte ønske et gratis alternativ som operativ system. Ubuntu's seneste version, Hardy Heron 8.04, har driver support til at arbejde med det mest benyttede hardware, inklusiv den nye CUDA teknologi fra Nvidia. Dog vil noget hardware, som webcam, fingeraftrykslæser og TV-Tuner kort, kræve drivere fra 3. part.
sakset fra zepto:
Linux Support
Zepto Nox er testet *** til at kunne arbejde med Ubuntu for dem der måtte ønske et gratis alternativ som operativ system. Ubuntu's seneste version, Hardy Heron 8.04, har driver support til at arbejde med det mest benyttede hardware, inklusiv den nye CUDA teknologi fra Nvidia. Dog vil noget hardware, som webcam, fingeraftrykslæser og TV-Tuner kort, kræve drivere fra 3. part.
-
PerSimonsen skrev:Det jeg skriver, er det de selv skriver på deres HP. Altså at de kan.
sakset fra zepto:
Linux Support
De skal måske lige have opdateret det hehe.
Når en tråd er løst så marker den løst
-
- Geografisk sted: Fredericia
Casper Hansen skrev:PerSimonsen skrev:Det jeg skriver, er det de selv skriver på deres HP. Altså at de kan.
sakset fra zepto:
Linux Support
De skal måske lige have opdateret det hehe.
Det skal du ikke regne med.
Jeg kan godt forstå at HP arbejder ud fra 8.04 - som er en LTS version. Man kan jo være lidt "fræk" og påstå at alle ikke LTS versioner svarer til servicepacks,, som dem vi ser fra MS. At man så samtidig og med god grund sige at det er nogle voldsomme opdateringer - ændrer det jo ikke på at LTS er "hovedversionerne".
Forfatter til Ubuntuguiden: http://www.vidas.dk/guides/ubuntuguiden.html
Kører LTS udgaverne.
"It's always easy if you know how to do it."
Kører LTS udgaverne.
"It's always easy if you know how to do it."
-
Det er ikke for at starte en diskussion, det var skam bare for at gøre opmærksom på at http://www.zepto.dk gør lidt reklame for os.
Skal ikke have en zepto nemlig, syntes de er for dyre.
Skal ikke have en zepto nemlig, syntes de er for dyre.