utorrent vs Deluge Bittorrent client

Alle tekniske spørgsmål som ikke hører ind under de andre fora.
wappa

utorrent vs Deluge Bittorrent client

Indlæg af wappa »

Hej

jeg er stadig bruger af win Xp og ubuntu 8.10 kører under forsøg stadige endnu, fordi jeg ville være sikker på inden mit endelig hop på rent hop til ubuntu at de software enten opensource eller betalings software(windows) kan kører under ubuntu

Mit spørgsmål er har forsøgt at hente noget fra en kamy som vi tester torrent med og filen er på 786 mb
Når jeg henter med utorrent som er indstalleret på win xp tager rigtig langtid før den kører med fuld hastighed prøver jeg med Deluge Bittorrent client kører den med maks hastighed med det samme og skal siges at jeg har testet med samme fil.

Fordi jeg kan hente med maks hastighed er i den anden ende som jeg henter fra sidder på en 40/40 og jeg kører med 5/5 og er alene om at hente fra vedkommende

Hvorfor er det den store forskel fra win + ubuntu hvor utorrent tager en langtid og Deluge Bittorrent client starter maks med det samme.??

Det er ikke fordi det er noget problem ....jeg klager ikke over det går så hurtig med grunden til forskel
Ubuntu sparker røv ....
wappa

Re: utorrent vs Deluge Bittorrent client

Indlæg af wappa »

Er det slet ikke noget som kan komme med en logisk forklaring ?
Ubuntu sparker røv ....
Brugeravatar
Christian.Arvai
Admin
IRC nickname: Christian_Arvai
Geografisk sted: Holeby - Lolland

Re: utorrent vs Deluge Bittorrent client

Indlæg af Christian.Arvai »

wappa skrev:Er det slet ikke noget som kan komme med en logisk forklaring ?

jeg kan ikke :lol: jeg har testet begge programmer ret mange gange og kom til præcist samme konklusion som du er nået til, deluge er efter min mening og målt på min egen pc, meget hurtigere en utorrent og de andre torrentprogrammer jeg har testet på ubuntu, men hvis der skulle være en af jer andre der har den præcise forklaring, må i meget gerne skrive den :wink:
Med venlig hilsen Christian

"We can only see a short distance ahead, but we can see plenty there that needs to be done." -- Alan Turing