Blandt de nye faciliteter roser Lars Jacobsen styringen af de åbne vinduer på skærmen og den strømbesparende effekt, der toner skærmen ned i lysstyrke, når den ikke har været brugt i et par minutter.
ha ha ha er det hvad de har kunnet diske op med?
Selvudnævnt guru når det drejer sig om mobilt bredbånd
Webmaster og stifter af: Hvor du finder scripts til en hver situation
Men det er da kun godt for brugerne, hvis windows efterhånden kan nærme sig ubuntu-standard
"Von guten Mächten wunderbar geborgen erwarten wir getrost was kommen mag. Gott ist mit uns am Abend und am Morgen Und ganz gewiss an jedem neuen Tag" (Dietrich Bonhoeffer 1906-1945)
Jeg kunne nu godt tænke mig at Microsoft lavede noget godt. Det ville uden tvivl sætte Canonical og resten af OSS-verdenen lidt på tæerne igen, så de blev tvunget til at skabe endnu flere fede ting.
eitreach skrev:Jeg kunne nu godt tænke mig at Microsoft lavede noget godt. Det ville uden tvivl sætte Canonical og resten af OSS-verdenen lidt på tæerne igen, så de blev tvunget til at skabe endnu flere fede ting.
Jeg tror du har ret, de ting windows får nu, har ubuntu haft mindst siden 8.04. Så man kan vel egentlig sige at joh bedre windows bliver, joh bedre bliver linux. Bare med 100% rabat.
If we aren't supposed to eat animals, why are they made of meat? MOMS ? Jeg har ikke bestilt moms !!