hej.
ny bruger af ubuntu og firefox..
Den opdaterer når man logger på et forum.
kan dette afhjælpes ?
firefox virker ikke på forum chat..
-
- IRC nickname: 78jan
-
- Geografisk sted: Esbjerg
Re: firefox virker ikke på forum chat..
Hejsa, og velkommen til forum
Hmm, dit indlæg er noget kryptisk, så du må lige uddybe helt præcis hvad der sker og på hvilket forum.
Skriv samtidig også hvilken Ubuntu version du har og hvad du har af plugins i Firefox.
Hmm, dit indlæg er noget kryptisk, så du må lige uddybe helt præcis hvad der sker og på hvilket forum.
Skriv samtidig også hvilken Ubuntu version du har og hvad du har af plugins i Firefox.
/Michael
---
Ubuntu 14.04 64-bit - XFS Lenovo ThinkPad W520 | i7-2860 Quad | nVidia Quadro 2000M | 16GB DDR3 RAM | 256GB Patriot Extreme Performance Warp SSD
---
Ubuntu 14.04 64-bit - XFS Lenovo ThinkPad W520 | i7-2860 Quad | nVidia Quadro 2000M | 16GB DDR3 RAM | 256GB Patriot Extreme Performance Warp SSD
-
- IRC nickname: sound
- Geografisk sted: København
78jan skrev:hej.
kan dette afhjælpes ?
hvis du er helt nu ubuntubruger så har jeg lavet et script til intrepid (ubuntu 8.10) som installerer en masse nyttige ting
scriptet kræver en enkelt linie fra terminalen, men det opdaterer computeren og meget mere.
scriptet køres med følgende komando fra terminalen
Kode: Vælg alt
wget http://soundpartner.linux.dk/scripts/ub810.sh && sudo chmod 777 ub810.sh && ./ub810.sh
-
- IRC nickname: 78jan
mm, dit indlæg er noget kryptisk, så du må lige uddybe helt præcis hvad der sker og på hvilket forum.
Må give dig ret i ovenstående påstand, så her en lille uddybning.
Det er en chat-side der ligger på www.forum.dk - chat. når man logger ind der på et forum med et brugernavn
sker der ingen opdatering - altså man kan ikke se når andre skriver.. Det virkede fint med
den gamle explorer og har også virket med en tidligere version af firefoxen.
jeg har ubuntu linux 8.10 desktop i386 - ved ikke lige hvor jeg ser hvilke plugins der ligger i firefox.
Må give dig ret i ovenstående påstand, så her en lille uddybning.
Det er en chat-side der ligger på www.forum.dk - chat. når man logger ind der på et forum med et brugernavn
sker der ingen opdatering - altså man kan ikke se når andre skriver.. Det virkede fint med
den gamle explorer og har også virket med en tidligere version af firefoxen.
jeg har ubuntu linux 8.10 desktop i386 - ved ikke lige hvor jeg ser hvilke plugins der ligger i firefox.
-
- Geografisk sted: Langt fra Las Vegas aka. Ballerup
Du kan se det her:
[Funktioner]+[Tilføjelser]+[Udvidelser]
[Funktioner]+[Tilføjelser]+[Udvidelser]
If we aren't supposed to eat animals, why are they made of meat?
MOMS ? Jeg har ikke bestilt moms !!
MOMS ? Jeg har ikke bestilt moms !!
-
- Geografisk sted: Fredericia
78jan skrev:hej.
kan dette afhjælpes ?
mjaa det er rigtigt - det gør den ikke. Og support på forumchat er ret ligeglade med problemer - eller måske rettere de har arbejdet med at løse problemet i over ½ år nu.
Så - sur bagdel!
Forfatter til Ubuntuguiden: http://www.vidas.dk/guides/ubuntuguiden.html
Kører LTS udgaverne.
"It's always easy if you know how to do it."
Kører LTS udgaverne.
"It's always easy if you know how to do it."