linux mce
-
- Geografisk sted: Frederikshavn
Re: linux mce
jeg er ved at hente linuxmce nu og installere i morgen. skriver lige lidt om den når jeg har prøvet det..
Henrik Trolle
-
- Geografisk sted: Gram//Skanderborg//Århus
linux mce
Holy moly... tjekkede lige Http://linuxmce.com - Det skal dælme da prøves!
Mon ikke man skulle lave sig en maskine der kan spytte 1366x768 ud, og hooke den op til tv'et? Har en krybekælder den kan gemmes i, så jeg ikke skal bekymre mig om kabeltræk & støj. Og der er VGA input i mit tv
Mon ikke man skulle lave sig en maskine der kan spytte 1366x768 ud, og hooke den op til tv'et? Har en krybekælder den kan gemmes i, så jeg ikke skal bekymre mig om kabeltræk & støj. Og der er VGA input i mit tv
-
- Geografisk sted: Frederikshavn
linux mce
spook skrev:Holy moly... tjekkede lige Http://linuxmce.com - Det skal dælme da prøves!
har haft det installeret men lidt svært at få til at køre for en nobe som mig
Henrik Trolle
-
- Geografisk sted: Trekantsområdet
linux mce
snubbi skrev:har haft det installeret men lidt svært at få til at køre for en nobe som mig
Hvad er du løbet i af problemer da? Er netop ved at hente den med henblik på at skifte min MS Win XP MCE UUUUJ!
/Ormen
Med en Ubuntu-overbevist svigermor!
Med en Ubuntu-overbevist svigermor!
-
- IRC nickname: mpih
- Geografisk sted: Århus
-
linux mce
Pihl skrev:Uh, efter at have set denne demo af Linux Media Center Edition, så skal jeg helt sikkert også have afprøvet den, når jeg inden længe får mig en (gammel) computer til fjernsynet.
Det ser jo alt for godt ud
OMFG
Nu SKAL jeg have det, og det kan KUN gå for langsomt!
Vi med det samme få gravet en spand op jeg kan gemme i krybekælderen!
Nogen der ved hvor den gyro-mus kan fåes herhjemme?
-
linux mce
Jeg har prøvet det og det er virkelig svært at få til at virke, jeg kunne ikke få opløsningen på ubuntu 6.10 til at fungere med mit tv.. og det blev ikke bedre da jeg installerede linuxMCE det fuckede bare det hele op, håber der kommer en nyere udgave snart til ubuntu 7.04
-
linux mce
Hvor mange af jer har kigget de dokumenter igennem de anbefaler at man læser? F.eks. i "what to expect" står der en DEL om at hw-support er meget begræset. Install-guiden er også en god ide at læse igennem, da der er en del ting i install-wizard'en der ellers ikke giver mening overhovedet.
Jeg er fandme stadig hooked på at kaste mig ud i det, mest for at kunne spille mine mp3'er på mit anlæg, og styre dem på mit tv. Og så er der jo mit "rip 7 sæsoner x-files"-projekt... Hvis jeg kan få det, så er jeg glad. Kommer der senere hen mulighed for (stabil) pvr-funktionalitet, så er det jo eminent. vil smække det på min nyligt pensionerede server, så den ikke bare skal kede sig - Der er ikke noget værre end ubrugt hardware!
Jeg er fandme stadig hooked på at kaste mig ud i det, mest for at kunne spille mine mp3'er på mit anlæg, og styre dem på mit tv. Og så er der jo mit "rip 7 sæsoner x-files"-projekt... Hvis jeg kan få det, så er jeg glad. Kommer der senere hen mulighed for (stabil) pvr-funktionalitet, så er det jo eminent. vil smække det på min nyligt pensionerede server, så den ikke bare skal kede sig - Der er ikke noget værre end ubrugt hardware!