Nytårs hilsner

Her postes alt, som ikke direkte har noget med Ubuntu at gøre.
Brugeravatar
Christian.Arvai
Admin
IRC nickname: Christian_Arvai
Geografisk sted: Holeby - Lolland

Nytårs hilsner

Indlæg af Christian.Arvai »

Nu hvor året er ved at rinde ud syntes jeg vi skal have en ”nytårstråd”, hvor vi kan snakke om det forgange år og ønskerne for det nye.
Der har været en utroligt fremgang for Ubuntu og Open source dette år, det samme gælder for Ubuntudanmark.dk som alene i år har haft en forøgelse på langt over 100% medlemmer, fra 816 medlemmer ved udgangen af 2007 til 2263 i skrivende stund, jeg er et af disse medlemmer og har haft stor fornøjelse både af Ubuntu og dette forum i løbet af året, hvilket jeg håber kan fortsætte med fremover i det nye år, så et af undertegnedes ønsker er at arbejde for at dette forum kommer op på over 4500 medlemmer i løbet af det nye år :D

Et godt nytår til jer alle ønskes herfra
Med venlig hilsen Christian

"We can only see a short distance ahead, but we can see plenty there that needs to be done." -- Alan Turing
Casper Hansen

Re: Nytårs hilsner

Indlæg af Casper Hansen »

Rigtig godt nytår.
- 2008 har været et stort år for Open Source, Ubuntu og generelt GNU/Linux. 2008 var året, hvor jeg fik sagt farvel til MS for altid.

Det har også været fedt at se udviklingen i forumet og spændende at hjælpe en masse nye.
Billede

Når en tråd er løst så marker den løst
Altruisme

Indlæg af Altruisme »

Godt nytår! Må det nye år bringe glæde og fremgang! Både privat og i linux/unbuntu verden :)

Som et ret nyt medlem glæder jeg mig til det nye år med mindre crash (forhåbenligt) og en hurtigere computer uden Vista :D Glæder mig til at blive mere vant til det her system så jeg også kan tilbyde noget til Ubuntu samfundet!
andsen
Geografisk sted: Aalborg, Nordjylland

Indlæg af andsen »

Godt nytår til jer alle! :D Jeg er efterhånden (synes jeg selv!) en garvet ubuntubruger, der snart kan fejre 1-års jubilæum i foretagenet. Mine oplevelser på ubuntudanmark.dk har været rigtig gode det forgangne år, for folk tager sig virkelig tid til at hjælpe hinanden :) (Jeg er er mere her end på facebook)
Mit ønske for 2009 er, at IT-inspektoren på min skole får taget sig sammen, så vi kan få en linuxserver med Active Directory op og køre - Jeg nægter p.t. at bruge skolens computere da alle og én kører Windows - puha!
Mit næsten lige så store ønske er, at jeg kan få smidt min gamle stationære ud og skaffet mig en ny, så jeg kan spille Urban Terror og så arbejdet med GIMP bliver langt mere flydende :)
Endeligt glæder mig rigtig meget til Jaunty kommer på gaden - kæft det bliver godt! :D
Nå, men igen godt nytår herfra og må i have et fantastisk år!

BTW: Jeg tror helt ærligt, at medlemstallet går over 5000 inden den 31. december 2009
Dell Studio XPS 16 Ubuntu 11.10 64-bit - Windows 7 64-bit
Intel Core i7 720 1.6 ghz - 4 GB DDR3 1333 Mhz Ram - Mobility Radeon HD 4670 - 500 GB Seagate Momentus XT Hybrid HDD

"He was a dreamer, a thinker, a speculative philosopher... or, as his wife would have it, an idiot." - Douglas Adams
laoshi
Redaktør
IRC nickname: laoshi
Geografisk sted: Vejle

Indlæg af laoshi »

Der skal også lyde et stort GODT NYTÅR her fra.
Jeg vil nødig sætte konkrete tal på ønsket om brugere her på forum - men håber på fortsat samme gode humør og friske hjælpsomhed som hidtil.
Og så håber jeg at året 2009 bliver det år hvor vi for alvor får gjort noget ved Ubuntus bug #1
"Von guten Mächten wunderbar geborgen
erwarten wir getrost was kommen mag.
Gott ist mit uns am Abend und am Morgen
Und ganz gewiss an jedem neuen Tag"

(Dietrich Bonhoeffer 1906-1945)

http://www.stromata.dk
https://wiki.ubuntu.com/FlemmingChristensen
https://launchpad.net/~laoshi
Don S
IRC nickname: Don_S
Geografisk sted: Melby, Nordsjælland

Indlæg af Don S »

Nu må I ikke glemme dette:

Billede

Grund til at kode nytårsaften, og holde lidt tilbage!
Billede

Billede Billede
snigepige
IRC nickname: Snigepige
Geografisk sted: Nykøbing Mors

Indlæg af snigepige »

Jamen rigtigt godt nytår herfra også - ja jeg regner med at få øget ubuntutallet med min. een næste år nemlig min fasser.

Hvilke nytårsforsæt render vi ellers rundt med?
Jeg har et: nemlig at begynde at spille på hard i GH *gg*

Have a ubuntulicious new year
Mange hilsner Gry
---------------------------------------------------------------------------------------
http://jegharenmeningom.wordpress.com/
http://twitter.com/Snigepige

Troels

Indlæg af Troels »

Don S skrev:Nu må I ikke glemme dette:

Billede

Grund til at kode nytårsaften, og holde lidt tilbage!

Haha, good one :D
Brugeravatar
Christian.Arvai
Admin
IRC nickname: Christian_Arvai
Geografisk sted: Holeby - Lolland

Indlæg af Christian.Arvai »

Ud af det kan man så konkludere at windows vista blev programeret i de sene timer en nytårsnat :lol:
Med venlig hilsen Christian

"We can only see a short distance ahead, but we can see plenty there that needs to be done." -- Alan Turing
Bops

Indlæg af Bops »

Og også et rigtigt godt nytår til jer alle fra mig.

2008 blev det år hvor jeg helt uovervejet foretog en fuldstændig formatering og skiftede til Ubuntu, og jeg vil sige at uden jer var det blevet en rigtig kedelig overgang. Jeg synes det har været svært at vænne mig til, og der har været mange begynderproblemer..

Men takket være jer, og en smule google, har det været et skift jeg aldrig fortryder, og et skift jeg ikke tror jeg kommer til at gøre om igen.. Noget tyder på at Ubuntu er kommet for at blive - heldigvis:-)

Endnu en gang mange tak for hjælpen.

Mvh

Bo
Jakob77
IRC nickname: Jakob77

Indlæg af Jakob77 »

Også godt nytår herfra.! :D

Jeg er meget ny i forum, og jeg er meget positivt overrasket både over Ubuntu og over alle de gode kræfter, der arbejder frivilligt for projektet. Tak til alle for dette. :)
Jimmyfj
Geografisk sted: Nordjylland

Indlæg af Jimmyfj »

Og et rigtig godt nytår skal lyde her fra også - Må 2009 blive VORES år :D
"OM 100 ÅR ER ALTING GLEMT !"

Ubuntu - Dev-ed.
Linux User # 448500
Artificial Intelligence
Geografisk sted: Køge

Indlæg af Artificial Intelligence »

Så blev det det nye år...ingen tid at spilde :) GO GO GO GO
snigepige
IRC nickname: Snigepige
Geografisk sted: Nykøbing Mors

Indlæg af snigepige »

Artificial Intelligence skrev:Så blev det det nye år...ingen tid at spilde :) GO GO GO GO

SHIT!!! står bare og drejer forvirret rundt om mig selv! Er slet ikke i GO GO GO GO-mode endnu ovenpå hvidvin - skal da liiige have en gang skihop inden jeg er klar til at modtage den slags hidsigheder :lol:
Mange hilsner Gry
---------------------------------------------------------------------------------------
http://jegharenmeningom.wordpress.com/
http://twitter.com/Snigepige

Don S
IRC nickname: Don_S
Geografisk sted: Melby, Nordsjælland

Indlæg af Don S »

Artificial Intelligence skrev:Så blev det det nye år...ingen tid at spilde :) GO GO GO GO

Allerede over halvvejs inde i den første dag i det nye år. Ingen undskyldning for ikke at arbejde nu!
Billede

Billede Billede