Hej
Har prøvet flere gange at uploade til siden Bandbase.dk -(side for amatør musikere) og hver gang med samme problem, -så snart jeg trykker upload fryser hele browseren og må tvinges til at lukke ned så jeg kan komme væk.
-Her forleden skulle jeg så sende en vedhæftet fil med min hotmail, og det er det samme problem der udspiller sig.
-skrev til admin. på bandbase som heller ikke mente der skulle være et problem i at uploade fra Ubuntu.
-Jeg har flg addons installeret på Firefox 3; -Foxyproxy, Noscript og flashblock. -har haft dem alle slået fra men lige lidt hjælper det.
-Håber i derude kan hjælpe mig.
-håber at i får et godt nytår by the way
Problem med upload -løst
-
- Geografisk sted: Sdr jylland
Problem med upload -løst
Senest rettet af fretplay 25. okt 2009, 20:02, rettet i alt 1 gang.
-
- Geografisk sted: Esbjerg
Re: Problem med upload
Hejsa,
Det lyder som et problem med dit java-plugin. Skriv lige hvilken version af Ubuntu du bruger og hvad du har af java-plugins.
Har du problemer andre steder?
Det lyder som et problem med dit java-plugin. Skriv lige hvilken version af Ubuntu du bruger og hvad du har af java-plugins.
Har du problemer andre steder?
/Michael
---
Ubuntu 14.04 64-bit - XFS Lenovo ThinkPad W520 | i7-2860 Quad | nVidia Quadro 2000M | 16GB DDR3 RAM | 256GB Patriot Extreme Performance Warp SSD
---
Ubuntu 14.04 64-bit - XFS Lenovo ThinkPad W520 | i7-2860 Quad | nVidia Quadro 2000M | 16GB DDR3 RAM | 256GB Patriot Extreme Performance Warp SSD
-
Ubuntu; 8,04,1 i368
Java 6
-har hentet alle opdat endtil nu til ubuntu
Java 6
-har hentet alle opdat endtil nu til ubuntu
-
-Har fået det til at virke, -fik installeret en Java extension så den efter sigende blev kompatibel med Ubuntu, -har endtil videre virket upåklageligt. -men tak for hjælpen -så var det jo java der var problemet