Hey, har lige et par spørgsmål.
Gamer en del( læs meget) og har derfor brug for en stabil comp der bare kører. Det synes jeg ikke, jeg får gennem vista.
Kan Ubuntu køre World of warcraft, ventrilo osv ? Vil det kræve 100 år at sætte op ?
Kører det langsommere i ubuntu ? Nogen der har erfaringer med WoW og Ubuntu ?
intel core 2 cpu 6400 @ 2,13 GHz
grafikkort geforce 7950gt
2 gb ram
er en anelse dum til det her, så hvis jeg mangler nogen oplysninger så råb op
/Hau
Gaming og ubuntu
-
- IRC nickname: eitreach
- Geografisk sted: København
Re: Gaming og ubuntu
Jeg har spillet WoW igennem Wine, med god success. Jeg har aldrig spillet det på Windows, så jeg kan ikke sammenligne ydelse. Nogle spil kræver dog at man nedsætter forskellige indstillinger - det har jeg været nødt til i Oblivion, eksempelvis.
Men WoW kører som det skal, med brug af OpenGL. Det gør man ved at starte spiller med
Og så er det ellers det.
Min maskine er en Intel Duo Core 2x2ghz, 3gb ram og et Geforce 8600GT med 512mb ram.
- Og velkommen til forum!
Men WoW kører som det skal, med brug af OpenGL. Det gør man ved at starte spiller med
Kode: Vælg alt
WoW.exe -opengl
Og så er det ellers det.
Min maskine er en Intel Duo Core 2x2ghz, 3gb ram og et Geforce 8600GT med 512mb ram.
- Og velkommen til forum!
"A Narn heavy cruiser?!"
Fornuftig opførsel: faq.php#f00
Guide til ooh shiny: viewtopic.php?f=11&t=2189
Guide til 3d-effekter: viewtopic.php?f=11&t=4393
Fornuftig opførsel: faq.php#f00
Guide til ooh shiny: viewtopic.php?f=11&t=2189
Guide til 3d-effekter: viewtopic.php?f=11&t=4393
-
- IRC nickname: Elemental
Hey.
Jeg har prøvet at installere WoW og fulgt denne guide [/url]http://www.fsckin.com/2007/12/20/how-to-run-world-of-warcraft-wow-in-linux-using-wine/[url]
men når jeg åbner spillet, for jeg en wowerror efter "for filmen" hvad kan det bero på?
BTW: fedt forum, fik Ubuntu 8.10 for 26timer siden, og dette forum har hjulpet mig meget
Jeg har prøvet at installere WoW og fulgt denne guide [/url]http://www.fsckin.com/2007/12/20/how-to-run-world-of-warcraft-wow-in-linux-using-wine/[url]
men når jeg åbner spillet, for jeg en wowerror efter "for filmen" hvad kan det bero på?
BTW: fedt forum, fik Ubuntu 8.10 for 26timer siden, og dette forum har hjulpet mig meget
-
kasperdall skrev:
Lagde lige mærke til, at ham, der har lavet guiden bruger Envy til at installere driveren. Prøv at installer driveren fra Ubuntus repositories via Hardware Drivers.
- Har aldrig selv prøvet WoW på Ubuntu, men synes jeg har læst noget om problemer med cinematics og så grafikdrivere.
EDIT:
http://ubuntuforums.org/showthread.php?t=973060
^Tjek den tråd
Når en tråd er løst så marker den løst
-
- IRC nickname: Elemental
tak for dit svar, jeg fik det til at virke
men nu har jeg fået et nyt problem (godt nok i et andet spil) spillet kører flydene, men lyden hakker... hvad tror i problemet er?
men nu har jeg fået et nyt problem (godt nok i et andet spil) spillet kører flydene, men lyden hakker... hvad tror i problemet er?
Senest rettet af kasperdall 29. dec 2008, 19:56, rettet i alt 1 gang.
-
kasperdall skrev:tak for dit svar, jeg fik det til at virke
men ny har jeg fået et nyt problem (godt nok i et andet spil) spillet kører flydene, men lyden hakker... hvad tror i problemet er?
Lav en ny tråd med spillets navn osv.
Når en tråd er løst så marker den løst