Winamp?

Søger du et bestemt program? Mangler du et alternativ til dit Windowsprogram? Program-spørgsmål kan stilles her.
eyez
Geografisk sted: Århus - Brabrand

Winamp?

Indlæg af eyez »

hej. ved ikke lige om folk har svart på det. men jeg kan huske for 2-3 år siden, der var der et program i ubuntu/linux der var næsten 100% ligsom winamp. et eller andet med nogle M og X er :D sorry. kan ikke huske det

Det at jeg ikke kan huske navn gøre det sku i sig selv svært at finde det igen. men jeg synes jeg havde læst rygter om at der var ikke mere support på det.

En der kan komme med et navn på nyt program. der er ligeså "ligetil" som winamp hvis i forstår mig.

Tak
/thomas
elkoger
Geografisk sted: Odense

Re: Winamp?

Indlæg af elkoger »

Hej

Jeg tror det er XMMS du tænker på.
Audacious er et alternativ som ligger i Tilføj/fjern programmer, det er dog ikke særlig godt, hvis man vil spille filer fra en delt mappe på en anden computer.
Men hvis filerne ligger på din egen maskine er det fint.

Mvh Simon
Mvh Simon
eyez

Indlæg af eyez »

tak for svaret.

Jeg bruger mest til at høre webradio (shoutcast.com) hvilket jeg ved det andet kunne.
lige nu bruger den en eller andet Vidoe afspiler og laver en masse den ikke behøver. jeg vil bare have en afspiler der ikke tage de resurser som den slet ikke har bruge for.
eitreach
IRC nickname: eitreach
Geografisk sted: København

Indlæg af eitreach »

Prøv at tage et kig på XMMS2 - den har en masse forskellige frontends, og en af dem burde gøre det du vil have.
"A Narn heavy cruiser?!"

Fornuftig opførsel: faq.php#f00
Guide til ooh shiny: viewtopic.php?f=11&t=2189
Guide til 3d-effekter: viewtopic.php?f=11&t=4393
Artificial Intelligence
Geografisk sted: Køge

Indlæg af Artificial Intelligence »

audacious
eyez

Indlæg af eyez »

ok, mange tak. prøvet at se på det.
Mikethk
IRC nickname: Mikethk

Indlæg af Mikethk »

Vil bare lige adde til hvis nogle søger efter winamp og finder dette, at XMMS (form for winamp) findes unders applications - add/remove i Ubuntu 8.10 og kan bare installeres ved at gå dertil.
Artificial Intelligence
Geografisk sted: Køge

Indlæg af Artificial Intelligence »

Mikethk skrev:Vil bare lige adde til hvis nogle søger efter winamp og finder dette, at XMMS (form for winamp) findes unders applications - add/remove i Ubuntu 8.10 og kan bare installeres ved at gå dertil.

Er du sikker på det? Xmms er blevet taget ud pgr. det ikke bliver vedligeholdt og bygger på gamle libs.