Hejsa,
Nu har jeg jo lavet denne her herlige installation af 8.10 på en USB nøgle. Alt kører perfekt, og jeg har brugt mange timer på at finpudse og polere den. Men, men men, d. 24/12 sig nærmer, og det er en lille gave, så jeg må snart sige farvel. Ikke nok med det, men i dens nye hjem er der (også) risiko for at pilfingre kan gøre uhensigtsmæssige ting ved den, og jeg vil uden tvivl blive bedt om lige at rette fejlene. Altså ville det være perfekt om jeg lige kunne lave en slags image/recovery disk af hele balladen som den ser ud lige nu og evt. brænde den på en CD. Opsætning inkl. bogmærker, themes og alt hvad man kan komme i tanker om, således at det ville være nemt bare at genoprette den.
Jeg har kigget på http://www.linuxtoday.com/it_management ... 1135OSHLSW, men dels ser det ikke så simpelt ud, og dels kan jeg ikke helt gennemskue om det ville give mig det ønskede resultat.
Forslag er mere end velkomne.
Simpel metode til at klone en USB stick
-
- IRC nickname: Jakob77
Re: Simpel metode til at klone en USB stick
.
Det er da ellers en god gaveidé, som det nok kan være værd at kopiere.
Til næste jul bør vi måske alle ønske os et bedre backupværktøj bygget ind i Ubuntu.
Men hvordan gik det, tog du chancen uden backup, og gik det helt i udu..?
.
Det er da ellers en god gaveidé, som det nok kan være værd at kopiere.
Til næste jul bør vi måske alle ønske os et bedre backupværktøj bygget ind i Ubuntu.
Men hvordan gik det, tog du chancen uden backup, og gik det helt i udu..?
.