Vis dit rigtige skrivebord

Her postes alt, som ikke direkte har noget med Ubuntu at gøre.
Casper Hansen
Indlæg: 1443
Tilmeldt: 23. jan 2008, 17:47

Vis dit rigtige skrivebord

Indlæg af Casper Hansen »

Som overskriften hentyder, er det på tide at vise vores alter, rodested, hyggested eller bare vores skrivebord.

Billede
Billede

Når en tråd er løst så marker den løst
eitreach
Indlæg: 2478
Tilmeldt: 24. jul 2007, 19:32
IRC nickname: eitreach
Geografisk sted: København

Re: Vis dit rigtige skrivebord

Indlæg af eitreach »

Velkommen til mit helvede.. Ha' en sid-ned!

Billede

http://farm4.static.flickr.com/3123/309 ... 911b_b.jpg
"A Narn heavy cruiser?!"

Fornuftig opførsel: faq.php#f00
Guide til ooh shiny: viewtopic.php?f=11&t=2189
Guide til 3d-effekter: viewtopic.php?f=11&t=4393
Jeg
Indlæg: 393
Tilmeldt: 20. apr 2008, 13:07
Geografisk sted: Århus

Re: Vis dit rigtige skrivebord

Indlæg af Jeg »

Din timing kunne ikke have været værre..
For så sent som et par dage siden valgte jeg at sløjfe mit skrivebord, da jeg alligevel aldrig bruger min stationære længere og ikke behøver et dedikeret bord til en bærbar..
Well.. Jeg ender nok med en substitution før eller siden.. Så kan i da få et billede af det. :wink:
Det er essentielt at systemimplementere en real-time ekspansionsgate i floppycontrollerchippen, så executiven ikke dead-locker BIOS'en når den looper i det handshakede interface-mode under initial diskboot!
Wrapper
Indlæg: 777
Tilmeldt: 20. nov 2006, 21:04
Geografisk sted: Århus, Denmark

Re: Vis dit rigtige skrivebord

Indlæg af Wrapper »

Billede
Billede

Billede
Artificial Intelligence
Indlæg: 2098
Tilmeldt: 18. nov 2006, 10:21
Geografisk sted: Køge

Re: Vis dit rigtige skrivebord

Indlæg af Artificial Intelligence »

Her mit;

Billede

Billede

Billede
Casper Hansen
Indlæg: 1443
Tilmeldt: 23. jan 2008, 17:47

Re: Vis dit rigtige skrivebord

Indlæg af Casper Hansen »

Jeg skrev:Din timing kunne ikke have været værre..
For så sent som et par dage siden valgte jeg at sløjfe mit skrivebord, da jeg alligevel aldrig bruger min stationære længere og ikke behøver et dedikeret bord til en bærbar..
Well.. Jeg ender nok med en substitution før eller siden.. Så kan i da få et billede af det. :wink:


Er billede af dit nuværende sted for bærbar er også acceptabelt 8)

@ AI:

Hvad er det du gamer?
Billede

Når en tråd er løst så marker den løst
Artificial Intelligence
Indlæg: 2098
Tilmeldt: 18. nov 2006, 10:21
Geografisk sted: Køge

Re: Vis dit rigtige skrivebord

Indlæg af Artificial Intelligence »

Jep, linux gamer. Men spiller fortiden X4 strategy - Dominions 3. Er igang med at lave en mod (moderation) til spillet. Jeg kalder min mod "Nosophoros".
Den bygger på et vampyr aristokratisk styre. Hvor du er en vampyr gud, med styrke i blod og død magi og du skal lede din vampyr hær og "society" til sejr (muwhahaha). Den første del (mid era) - hedder the purebloods, hvor The Vampire Council prøver på at vælte dig da de vil have magten lagt ud til sig selv. Og så er der selvfølgelig andre fjerner etc.
Skal selvfølgelig lave en youtube trailer når tiden er inde. 8)
Billede




Okay min mods er tungt inspireret af den Japanske Manga tegnefilm "Vampire Knights", men også andre vampyr litteratur er taget i brug og mixet sammen.
Casper Hansen
Indlæg: 1443
Tilmeldt: 23. jan 2008, 17:47

Re: Vis dit rigtige skrivebord

Indlæg af Casper Hansen »

Artificial Intelligence skrev:Jep, linux gamer. Men spiller fortiden X4 strategy - Dominions 3. Er igang med at lave en mod (moderation) til spillet. Jeg kalder min mod "Nosophoros".
Den bygger på et vampyr aristokratisk styre. Hvor du er en vampyr gud, med styrke i blod og død magi og du skal lede din vampyr hær og "society" til sejr (muwhahaha). Den første del (mid era) - hedder the purebloods, hvor The Vampire Council prøver på at vælte dig da de vil have magten lagt ud til sig selv. Og så er der selvfølgelig andre fjerner etc.
Skal selvfølgelig lave en youtube trailer når tiden er inde. 8)


Lyder alt for sejt :|
Billede

Når en tråd er løst så marker den løst
Jeg
Indlæg: 393
Tilmeldt: 20. apr 2008, 13:07
Geografisk sted: Århus

Re: Vis dit rigtige skrivebord

Indlæg af Jeg »

Casper Hansen skrev:Er billede af dit nuværende sted for bærbar er også acceptabelt 8)

Jeg kunne nærmest posere til et reklamebillede, da min fortrukne position er liggende henslængt på en sofa med computeren balancerende på et lår.. :lol:
Det er essentielt at systemimplementere en real-time ekspansionsgate i floppycontrollerchippen, så executiven ikke dead-locker BIOS'en når den looper i det handshakede interface-mode under initial diskboot!
Casper Hansen
Indlæg: 1443
Tilmeldt: 23. jan 2008, 17:47

Re: Vis dit rigtige skrivebord

Indlæg af Casper Hansen »

Jeg skrev:
Casper Hansen skrev:Er billede af dit nuværende sted for bærbar er også acceptabelt 8)

Jeg kunne nærmest posere til et reklamebillede, da min fortrukne position er liggende henslængt på en sofa med computeren balancerende på et lår.. :lol:


Okay det skal så også være safe for work :lol:
Billede

Når en tråd er løst så marker den løst
Wrapper
Indlæg: 777
Tilmeldt: 20. nov 2006, 21:04
Geografisk sted: Århus, Denmark

Re: Vis dit rigtige skrivebord

Indlæg af Wrapper »

Wrapper skrev:Billede


Så er der kommet en update herfra. Quote viser mit gamle setup. Siden da har jeg købt ny stationær. I sidste uge købte jeg så 2 styk 19" Hanns-G skærme, så jeg nu kører med dualscreen på stationæren.

Billede

Den første skærm på billedet er mit igangværende linux-mediecenter-projekt. /me kan ikke vente til Mandag, der kommer der er Logitech Dinovo Mini til mig. Så kan jeg styre maskinen med både wiimote, fjernebtjening og Dinovo mini ;)
Dernæst er der de to nye skærme, og sidst i rækken min oldgamle IBM Thinkpad T43 bærbar.

iMaccen som ses på det første billede, er pakket sammen i dens oprindelig emballage, nu venter jeg bare på at få den solgt. For det system der ligger på den er da godt nok noget skrammel...
Billede

Billede
thomasjohansen
Indlæg: 780
Tilmeldt: 4. jun 2008, 13:37
Geografisk sted: Køge

Re: Vis dit rigtige skrivebord

Indlæg af thomasjohansen »

da mit skrivebord er så rodet at man ikke kan finde pc'en bag, har jeg istedet et lidt sjovere billede fra arbejdet.



Billede

http://www.vgraphics.dk/temp/DSCF4634.JPG


Det ligner lidt en "rodebutik" men grunden er at en del af serverne skal flyttes fysisk, til et mere egnet lokale, og andre skal over på virtualiseringsserveren, som er mit "hjertebarn".

PS: Der er styr på alle ledningerne, de er sågar farveopdelt afhængig af hvilke typer enheder de repræsenterer.
Med venlig hilsen
Thomas Johansen
-----------------------------
Gnome-shell tilhænger også selv om det har sine fejl
Kantastisk
Indlæg: 207
Tilmeldt: 19. dec 2007, 17:10
Geografisk sted: Nørrebro, København

Re: Vis dit rigtige skrivebord

Indlæg af Kantastisk »

fed tråd, kæft nogle huler :lol:

har kun en tlf at tage billeder med :|
Billede
dixi
charlie t
Indlæg: 25
Tilmeldt: 4. aug 2008, 10:19
IRC nickname: gentagelse

Re: Vis dit rigtige skrivebord

Indlæg af charlie t »

// gentagelse
Artificial Intelligence
Indlæg: 2098
Tilmeldt: 18. nov 2006, 10:21
Geografisk sted: Køge

Re: Vis dit rigtige skrivebord

Indlæg af Artificial Intelligence »

På tide at vi får gen-oplivet denne tråd. 8)