Don S skrev:Jeg dyrker en bevægelsesdisciplin/idræt kaldet parkour,
Kender du Jim og Joe fra Århus?
- Har lige installeret Fedora 10 på min bærbare og indtil videre kører det godt.
Don S skrev:Jeg dyrker en bevægelsesdisciplin/idræt kaldet parkour,
Casper Hansen skrev:Don S skrev:Jeg dyrker en bevægelsesdisciplin/idræt kaldet parkour,
Don S skrev:Casper Hansen skrev:Don S skrev:Jeg dyrker en bevægelsesdisciplin/idræt kaldet parkour,
Ja. Jeg var i Århus og træne med dem i foråret, til Århus Gathering. Hvor kender du dem fra?
PerSimonsen skrev:arbejder, p.t. som værktøjsmager
Ellers prøver jeg bare at blive bedre til alt det computer halløj.
PerSimonsen skrev:Jarlen: Hvor læser du henne ?? skal nemlig selv til at læse til ingeniør til januar. Og kan se du kommer fra københavnstrup
HilMaR skrev:PerSimonsen: ...og hvordan smager værktøj så??
Det skulle også være fint derude, skal selv læse i ballerup. Hvordan fungere Ubuntu med div. programmer man bruger sådanne steder. Tænker på TI programmer, evt mathcad eller lign.Jarlen skrev:Jeg læser ude på sletten i Lyngby, aka. DTU.
eitreach skrev:Jeg var lige en tur til tandlæge, som nærmest altid er næsten en fornøjelse. Han er simpelthen bare møgdygtig, og en menig mands tandlæge - for os som ikke altid har lige mange penge at rode med.
Han fik så lappet hullet i min tand, og fiksede blandt andet en blanding med nellike-olie i, så nu smager alting af jul.. Og så skulle det være godt imod smerter bagefter.
Casper Hansen skrev:Går i klasse med Joe. Han er bare syg
Don S skrev:Casper Hansen skrev:Går i klasse med Joe. Han er bare syg
Hils ham fra Sakse.
... Og så er der dem der lige har indspillet 4 numre. Når de er klippet færdigt osv. kommer de ud som Creative Commons, til folk der evt. er interesseret.