Itunes i ubuntu

Søger du et bestemt program? Mangler du et alternativ til dit Windowsprogram? Program-spørgsmål kan stilles her.
Ubuntu NOOB
IRC nickname: RogS

Itunes i ubuntu

Indlæg af Ubuntu NOOB »

Hej, vil gerne have min ipodtouch 2g til at virke i ubuntu, jeg har efterhånden fundet ud af at det kun er 1g der virker i ubuntu, men ville prøve at se om jeg kunne installere itunes via wine, problemet er bare at installationen crasher undervejs, nogen der ved hvad jeg kan gøre for at få det til at virke?

På forhånd tak
//stefan
Casper Hansen

Re: Itunes i ubuntu

Indlæg af Casper Hansen »

Ubuntu NOOB skrev:Hej, vil gerne have min ipodtouch 2g til at virke i ubuntu, jeg har efterhånden fundet ud af at det kun er 1g der virker i ubuntu, men ville prøve at se om jeg kunne installere itunes via wine, problemet er bare at installationen crasher undervejs, nogen der ved hvad jeg kan gøre for at få det til at virke?

På forhånd tak
//stefan

Tror ikke, at der er nogen, der har fået iTunes til at køre igennem Wine. Du må vente til at de finder ud af, hvordan man bruger 2g på GNU/Linux.
Billede

Når en tråd er løst så marker den løst
Ubuntu NOOB
IRC nickname: RogS

Re: Itunes i ubuntu

Indlæg af Ubuntu NOOB »

Casper Hansen skrev:
Ubuntu NOOB skrev:Hej, vil gerne have min ipodtouch 2g til at virke i ubuntu, jeg har efterhånden fundet ud af at det kun er 1g der virker i ubuntu, men ville prøve at se om jeg kunne installere itunes via wine, problemet er bare at installationen crasher undervejs, nogen der ved hvad jeg kan gøre for at få det til at virke?

På forhånd tak
//stefan

Tror ikke, at der er nogen, der har fået iTunes til at køre igennem Wine. Du må vente til at de finder ud af, hvordan man bruger 2g på GNU/Linux.

Ok, var også hvad jeg var kommet frem til ved at læse på forskellige forums m.m. Ville bare lige være sikker...

Går ud fra at det vil virker når (hvis) det lykkeds dev-teamet at få jailbreaket 2g...?