Hvad ved jeg?
-
- Geografisk sted: Rødovre
Hvad ved jeg?
Et måske lidt ligegyldigt spørgsmål, men alligevel:
Hvad symboliserer ubuntu-logoet?
Hans
Hvad symboliserer ubuntu-logoet?
Hans
Glad hilsen,
Hans
Hans
-
- Geografisk sted: Århus N
-
- IRC nickname: mpih
- Geografisk sted: Århus
Hvad ved jeg?
Jep, menneskelig sammenhold og samarbejde; medmenneskelighed: som 'Ubuntu' betyder.
'Mennesker sammen' og Ubuntu logoet lægger op til mange fortolkninger:
Billede1
Billede2
Billede3
'Mennesker sammen' og Ubuntu logoet lægger op til mange fortolkninger:
Billede1
Billede2
Billede3
Senest rettet af Pihl 29. mar 2007, 22:10, rettet i alt 2 gange.
-
- Geografisk sted: Trekantsområdet
Hvad ved jeg?
Aj jeg ville have skudt no. 2 fra Pihl af, men mente at den nok lige var for fræk for sådanne et seriøst site... og så kommer Webheffe sku med den!
/Ormen
Med en Ubuntu-overbevist svigermor!
-
Hvad ved jeg?
Haha
Nah, jeg synes sgu, det er humor det der. Jeg grinede højlydt, da jeg så den første gang.
Hans har i første indlæg undret sig over, hvad det logo skulle ligne og betyde. Det faktum at andre har stillet sig selv samme spørgsmål, og kommet frem til svaret: Tre numser - dét synes jeg er alt for morsomt
Nah, jeg synes sgu, det er humor det der. Jeg grinede højlydt, da jeg så den første gang.
Hans har i første indlæg undret sig over, hvad det logo skulle ligne og betyde. Det faktum at andre har stillet sig selv samme spørgsmål, og kommet frem til svaret: Tre numser - dét synes jeg er alt for morsomt
-
Hvad ved jeg?
[
Hans har i første indlæg undret sig over, hvad det logo skulle ligne og betyde. Det faktum at andre har stillet sig selv samme spørgsmål, og kommet frem til svaret: Tre numser - dét synes jeg er alt for morsomt [/quote]
Jeg takker og bukker for som sædvanligt gode svar her i ubuntu-verdenen! Jeg gætter, at man selv må vælge, hvad der lige passer bedst hvda angår den billedmæssige fortolkning af logoet! Et par (!) af dem er tilmed rigtig pæne
Hans
Hans har i første indlæg undret sig over, hvad det logo skulle ligne og betyde. Det faktum at andre har stillet sig selv samme spørgsmål, og kommet frem til svaret: Tre numser - dét synes jeg er alt for morsomt [/quote]
Jeg takker og bukker for som sædvanligt gode svar her i ubuntu-verdenen! Jeg gætter, at man selv må vælge, hvad der lige passer bedst hvda angår den billedmæssige fortolkning af logoet! Et par (!) af dem er tilmed rigtig pæne
Hans
Glad hilsen,
Hans
Hans
-
Hvad ved jeg?
Jeg undrer mig lidt over et enkelt af de fotos der er på i denne tråd og spørger naivt. er der ikke en eller anden form for (selv-)censur eller er grænserne bare MEGET vide her?
Glad hilsen,
Hans
Hans
-
Hvad ved jeg?
Hm, ikke SÅ vide!
Det var skam ikke et billede, jeg havde sat ind. Det billede jeg havde linket til i først omgang, var åbenbart blevet skiftet ud med det du henviser til. Det er fjernet nu.
Og så har jeg lavet billedefremvisningerne om til links i stedet, så de ikke bruger vedkommendes hjemmesides bredbånd. Det var sikkert det, som gav anledning til ovenstående billedudskiftning..
Det var skam ikke et billede, jeg havde sat ind. Det billede jeg havde linket til i først omgang, var åbenbart blevet skiftet ud med det du henviser til. Det er fjernet nu.
Og så har jeg lavet billedefremvisningerne om til links i stedet, så de ikke bruger vedkommendes hjemmesides bredbånd. Det var sikkert det, som gav anledning til ovenstående billedudskiftning..
-
Hvad ved jeg?
Pihl skrev:Hm, ikke SÅ vide!
Den forklaring kan jeg rigtig godt lide, for jeg blev lidt "Øh, hvad er nu det?", da jeg så det famøse foto. ... og så lærte jeg igen noget nyt, og den slags er ja altid godt, så tak for svar!
Hans
Glad hilsen,
Hans
Hans
-
Hvad ved jeg?
Nu bliver jeg also helt nysgerrig... hvad er det for et billede i skriver om?
/Ormen
-
- Geografisk sted: Århus N
-
-
Hvad ved jeg?
Ja, bestemt ikke et billede som var særlig kønt eller interessant
-
Hvad ved jeg?
Spook har fået et fint lille legetøjscam, og jeg bliver overdænget med skud han tager. Et af dem synes jeg måske godt kunne fortolkes lidt som et Ubuntulogo. Hvad synes i?
Ps: Det ligger som wallpaper her, for jeg er helt 100 på at den blomst er opensource. Den gror (groede) i Spook's egen have, og er så vild og fri som noget kan bliver. Ingen trusler fra en stor mand med et hakkejern
Ps: Det ligger som wallpaper her, for jeg er helt 100 på at den blomst er opensource. Den gror (groede) i Spook's egen have, og er så vild og fri som noget kan bliver. Ingen trusler fra en stor mand med et hakkejern
/Ormen
-
- Geografisk sted: Gram//Skanderborg//Århus
Hvad ved jeg?
Takker til Ormen for at poste tulipanen, og de pæne ord...
Jeg vil prøve at lege lidt med det billede i The Gimp, og se om jeg kan få lidt mere ubuntu-logo ud af den. Bedre version her:
http://www.fotostart.dk/index.php?p=604&u=1111&pl=3748
Jeg ser om ikke jeg kan smede Ubuntu ind over. Hvis nogen er friske på at forsøge sig, så sig til, så smider jeg den fulde version op til download
Jeg vil prøve at lege lidt med det billede i The Gimp, og se om jeg kan få lidt mere ubuntu-logo ud af den. Bedre version her:
http://www.fotostart.dk/index.php?p=604&u=1111&pl=3748
Jeg ser om ikke jeg kan smede Ubuntu ind over. Hvis nogen er friske på at forsøge sig, så sig til, så smider jeg den fulde version op til download