Link til dr1-live starter Totem ønsker VLC
-
- IRC nickname: AsgerRH
Link til dr1-live starter Totem ønsker VLC
Håber I kan hjælpe mig med et lille problem ... jeg har dannet en genvej på skrivebordet som henviser til dr1 (rtsp://streamer-01.dr.nordija.dk/dr1high). Når genvejen startes åbnes Totem (som jeg iøvrigt ikke kan få til at virker i forhold til DR). Jeg ønsker at VLC mediaplayer åbens i stedet ,men kan ikke finde nogen steder at indskrive dette. Under "indstillinger" er der et menupunkt "Foretrukne programmer" - men heller ikke her kan jeg se nogen mulighed for at vælge programmer til og fra.
-
- IRC nickname: eitreach
- Geografisk sted: København
Re: Link til dr1-live starter Totem ønsker VLC
Der er et direkte VLC-link under beta-sektionen - jeg fandt den tidligere idag.
"A Narn heavy cruiser?!"
Fornuftig opførsel: faq.php#f00
Guide til ooh shiny: viewtopic.php?f=11&t=2189
Guide til 3d-effekter: viewtopic.php?f=11&t=4393
Fornuftig opførsel: faq.php#f00
Guide til ooh shiny: viewtopic.php?f=11&t=2189
Guide til 3d-effekter: viewtopic.php?f=11&t=4393
-
- IRC nickname: AsgerRH
Ja den virker fint... men jeg tænkte, at det ville være smart hvis linket kunne ligge på skrivebordet således, at jeg ikke først skal åbne firefox....hvis url'en (rtsp://streamer-01.dr.nordija.dk/dr1high) ligger i en oprettet genvej på selve skrivebordet, starter Totem. Spørgsmålet er hvordan man får systemet til at forstå, at det er VLC der skal eksekveres?
-
- Admin
- IRC nickname: Christian_Arvai
- Geografisk sted: Holeby - Lolland
hej
hvis du gennemgår vlc guiden viewtopic.php?f=11&t=4101 kan du nemt lave det som du beskriver, ellers skriv igen for jeg har lavet det som du beskriver (men som icon i panelet).
hvis du gennemgår vlc guiden viewtopic.php?f=11&t=4101 kan du nemt lave det som du beskriver, ellers skriv igen for jeg har lavet det som du beskriver (men som icon i panelet).
Med venlig hilsen Christian
"We can only see a short distance ahead, but we can see plenty there that needs to be done." -- Alan Turing
"We can only see a short distance ahead, but we can see plenty there that needs to be done." -- Alan Turing