Firefox
Firefox
har IBM R50e ubuntu 8,10 men firefox går krasat den optar hele skærmen den øverste linie er der ikke jeg kan ikke lukke den på krydset alle dialog boxe sidder i baggrunden hvordan kommer mea af med den indstilling det er tredje gang jeg installerer for at blive af med det skit har i en bedre løsning
-
- Admin
- IRC nickname: Christian_Arvai
- Geografisk sted: Holeby - Lolland
Re: Firefox
hej
jeg har selv en ibm r50e (utroligt god og driftstabil pc), og jeg har haft 8.10 på den uden problemer, men det var en opdradering af 8.04 og ikke en clean install af 8.10, så det er en mulighed at du gør det på den måde.
der er muligvis en anden løsning i denne tråd: viewtopic.php?f=3&t=4620 men der er ikke kommet svar på om det virker !
---------------------------------
For at holde forum overskueligt, er emnet blevet flyttet til Opsætning.
MVH Redaktør-Team
jeg har selv en ibm r50e (utroligt god og driftstabil pc), og jeg har haft 8.10 på den uden problemer, men det var en opdradering af 8.04 og ikke en clean install af 8.10, så det er en mulighed at du gør det på den måde.
der er muligvis en anden løsning i denne tråd: viewtopic.php?f=3&t=4620 men der er ikke kommet svar på om det virker !
---------------------------------
For at holde forum overskueligt, er emnet blevet flyttet til Opsætning.
MVH Redaktør-Team
Med venlig hilsen Christian
"We can only see a short distance ahead, but we can see plenty there that needs to be done." -- Alan Turing
"We can only see a short distance ahead, but we can see plenty there that needs to be done." -- Alan Turing
hej
det hjalp halvvejs men den nederste er stadig dorsvundet der var en der skrev at gå i CompizConfig hvor finder jeg det
det hjalp halvvejs men den nederste er stadig dorsvundet der var en der skrev at gå i CompizConfig hvor finder jeg det
-
- Admin
- IRC nickname: Christian_Arvai
- Geografisk sted: Holeby - Lolland
Compiz finder du under system> indstillinger> Udseende> visuelle effekter. Hvis du vil have mere kontrol / flere effekter, skal du først installere "Advanced Desktop Effects Settings (ccsm)" under Programmer>Tilføj/fjern... (søg efter compiz)
derefter kan du gå ind i system>indstillinger>CompizConfig Settings Manager og gøre som beskrevet i indlægget:
PS: jeg formoder at det var det indlæg som du mente ?
derefter kan du gå ind i system>indstillinger>CompizConfig Settings Manager og gøre som beskrevet i indlægget:
moquai skrev:Som jeg har læst det på nettet er det et problem mellem compiz fusion og firefox. Åben CompizConfig Settings Manager. Tryk på utiliy i venstre side. Tryk på workarounds. Fjern flueben fra legacy full screen. Det løser problemet hos mig.
Jan
PS: jeg formoder at det var det indlæg som du mente ?
Med venlig hilsen Christian