Min lyd er væk (Løst)

Her kan du få hjælp til installationen af Ubuntu.
sprocket
Geografisk sted: Ulsted, Nordjylland

Re: Min lyd er væk

Indlæg af sprocket »

Ja det var meningen at du skulle bruge begge kommandoer. Måske en hardware fejl. Måske det ikke er så godt understøttet endnu. Det ville være rigtig godt, hvis der var en med samme bærbar. Har du prøvet det internationale forum http://ubuntuforums.org/
Linux is user-friendly- it's just picky who its friends are.
karl
Geografisk sted: Ryslinge, Fyn

Indlæg af karl »

Ja, jeg har prøvet uden for rigets grænser, men jeg tror efterhånden mest på en hardwarefejl. Tak for hjælpen! Skulle du få en ide, hører jeg meget gerne om den.
Dell Ubuntu 24.04
karl

Indlæg af karl »

Undskyld til alle, der har involveret sig i mine problemer med lyd på min Amilo.
Det var en fejl 40. Jeg har simpelthen overset en lille knap, hvor man kan regulere lydstyrken. Til min undskyldning kan siges, at knappen er let overse. Men alligevel er jeg lidt flov!! :oops:
Dell Ubuntu 24.04
sprocket
Geografisk sted: Ulsted, Nordjylland

Indlæg af sprocket »

karl skrev:Undskyld til alle, der har involveret sig i mine problemer med lyd på min Amilo.
Det var en fejl 40. Jeg har simpelthen overset en lille knap, hvor man kan regulere lydstyrken. Til min undskyldning kan siges, at knappen er let overse. Men alligevel er jeg lidt flov!! :oops:

:lol: jamen vi er jo kun mennesker. jeg kan trøste med at du ikke er den eneste der har prøvet det. jeg har læst om et par stykker, som har oplevet det samme, men havde ikke tænkt at dette kunne være dit problem. det er ikke altid nemt når man ikke kender maskinen, men godt at du fik det til at virke. tillykke. :D
Linux is user-friendly- it's just picky who its friends are.
karl

Indlæg af karl »

Jeg tror også, det er fordi, Ubuntu er nyt for mig, og derfor tror jeg straks, at det er noget i styresystemet, der er årsagen til problemet. Havde jeg kendt det bedre, havde jeg nok kigget efter nogle af de mere sandsynlige årsager.
Dell Ubuntu 24.04