Hej alle sammen..
Jeg har hentet Ubuntu 6.10 i386 og ville prøve at få det til at spille på min "gamle" desktop, men mit LabTech trådløse tastatur, opfører sig meget underligt!
Jeg kører det på live cd'en, men når jeg skal taste noget ind, så går det amok! Tegnene forsætter med at komme, selvom tasten ER sluppet!
Dvs., at taster jeg feks. et "j" så ryger der omkring 10-12 stk. inden den stopper... Ret svært at skrive noget fornuftigt på den måde.
Nogen der har prøvet noget lign. og hvad gjorde i, i såfald?
Trådløs tastatur er underligt?
-
Re: Trådløs tastatur er underligt?
Hmm.. Slet ingen der har haft lign. problemer?flappergast skrev:Hej alle sammen..
Jeg har hentet Ubuntu 6.10 i386 og ville prøve at få det til at spille på min "gamle" desktop, men mit LabTech trådløse tastatur, opfører sig meget underligt!
Jeg kører det på live cd'en, men når jeg skal taste noget ind, så går det amok! Tegnene forsætter med at komme, selvom tasten ER sluppet!
Dvs., at taster jeg feks. et "j" så ryger der omkring 10-12 stk. inden den stopper... Ret svært at skrive noget fornuftigt på den måde.
Nogen der har prøvet noget lign. og hvad gjorde i, i såfald?
-
- Geografisk sted: Køge
Nope.
Hvordan opfører dit keyboard under et andet OS?
-
Æv! Ikke at jeg ønsker andre problemer, men så var der jo en mulig løsning, lige ved hånden.Artificial Intelligence skrev:Nope.
Der er absolut ingen problemer med win2000/XP Pro, det spiller bare max.
-
- Geografisk sted: Trekantsområdet
Det kan være strømstyringen af USB hubben, som fukker lidt op. Dette kan den også gøre i Win og andre OS.
Prøv at smide tastaturet til en USB med egen strømforsyning, og se om ikke signalerne kommer igennem
Prøv at smide tastaturet til en USB med egen strømforsyning, og se om ikke signalerne kommer igennem
/Ormen
Med en Ubuntu-overbevist svigermor!
Med en Ubuntu-overbevist svigermor!
-
Ja, men det kører over ps2 og "gammeldags" tastaturport, så det kan ikke være det, desværre. Men tak for forsøget.Ormen skrev:Det kan være strømstyringen af USB hubben, som fukker lidt op. Dette kan den også gøre i Win og andre OS.
-
Da der åbenbart ikke er nogen der har forslag til en løsning, så tror jeg venter indtil april, hvor 7.04 kommer "på gaden"..
Men tak alligevel..
Men tak alligevel..
-
- Geografisk sted: Køge
flappergast skrev:Da der åbenbart ikke er nogen der har forslag til en løsning, så tror jeg venter indtil april, hvor 7.04 kommer "på gaden"..
Men tak alligevel..
No problem, Ubuntu blver også bedre og bedre for vær release.