Hej!
Er temmelig ny med Ubuntu, men vil gerne fortsætte med det.
Jeg har bare det problem, at hver gang jeg med Firefox går ind på fx YouTube eller en side med flash-indhold, fryser FF og jeg må tvinge den til at lukke.
Jeg har brugt flere timer på at finde og afprøve løsninger, men der er ikke noget der har virket.
Håber I kan hjælpe - er virkelig desperat!
/ Fugmann
Firefox går ned ved flash (løst)
-
- IRC nickname: Fugmann
- Geografisk sted: Vejle
Firefox går ned ved flash (løst)
Senest rettet af Fugmann 20. nov 2008, 21:17, rettet i alt 1 gang.
-
- IRC nickname: eitreach
- Geografisk sted: København
Re: Firefox går ned ved flash
Hvilken udgave af Ubuntu bruger du?
Jeg oplevede samme problem tilbage i 8.04, før jeg skiftede til 8.10, her har Flash opført sig rigtig pænt.
Jeg oplevede samme problem tilbage i 8.04, før jeg skiftede til 8.10, her har Flash opført sig rigtig pænt.
"A Narn heavy cruiser?!"
Fornuftig opførsel: faq.php#f00
Guide til ooh shiny: viewtopic.php?f=11&t=2189
Guide til 3d-effekter: viewtopic.php?f=11&t=4393
Fornuftig opførsel: faq.php#f00
Guide til ooh shiny: viewtopic.php?f=11&t=2189
Guide til 3d-effekter: viewtopic.php?f=11&t=4393
-
Jeg bruger 8.10. (og Firefox 3). Desuden viser den nogle gange grå bokse i stedet for flash-indholdet. Når jeg klikker på denne boks afspiller den indholdet og går ofte ned...
-
- Geografisk sted: Århus
Hvilken version af Flash bruger du?
Du kan se det ved at skrive about:plugins i adressefeltet i firefox og trykke enter.
Du kan se det ved at skrive about:plugins i adressefeltet i firefox og trykke enter.
Det er essentielt at systemimplementere en real-time ekspansionsgate i floppycontrollerchippen, så executiven ikke dead-locker BIOS'en når den looper i det handshakede interface-mode under initial diskboot!
-
Re: Firefox går ned ved flash (løst)
Har løst problemet
Under about:plugins stod der to forskellige til flash. Så fjernede den ene - nu virker det uden problemer
Under about:plugins stod der to forskellige til flash. Så fjernede den ene - nu virker det uden problemer