Hej .....
Jeg har lige hentet UBUNTU og prøver det, men jeg har på en eller anden mystisk måde "mistet" min grafik-driver og kan kun køre meget lav opløsning. Har været inde på NVIDIAs hjemmeside for, at downloade en Linuxdriver, men det er for "langhåret" for mig . Kan I hjælpe mig ?
Jeg har også problemer med strømstyring, men det tager vi senere.
På forhånd tak Momsemor
nvidia 7500LE driver
-
- Forfatter
- IRC nickname: LinuxMor
- Geografisk sted: Hadsten
nvidia 7500LE driver
Vh. Jannie
-
- Geografisk sted: Ikast-Herning
Re: nvidia 7500LE driver
momsemor skrev:Hej .....
Jeg har lige hentet UBUNTU og prøver det, men jeg har på en eller anden mystisk måde "mistet" min grafik-driver og kan kun køre meget lav opløsning. Har været inde på NVIDIAs hjemmeside for, at downloade en Linuxdriver, men det er for "langhåret" for mig . Kan I hjælpe mig ?
Jeg har også problemer med strømstyring, men det tager vi senere.
På forhånd tak Momsemor
Hej og velkommen i forum.
Du skal gå ind i system/administration/Hardware Drivers og der aktivere din nvidia driver.
Stra
stra
Bruger Ubuntu 22.04 og 22.10 + lubuntu 22.10
Bruger Ubuntu 22.04 og 22.10 + lubuntu 22.10
-
- Forfatter
- IRC nickname: LinuxMor
- Geografisk sted: Hadsten
Hej igen...
Tak for svaret[size=150], men det var faktisk lige omvendt. Jeg skulle slå den driver fra, som jeg åbenbart alligevel havde fået hentet. [/size]
Nu er der ingen flueben ud for nvidia driveren og jeg kan køre i 1920/1200 igen. Jeg kan godt lide, at rode med nyt, så jeg glæder mig virkelig, til at prøve kræfter med UBUNTU. Det er den bedste måde, at lære på.
Tak for velkomsten , jeg vender garanteret frygteligt tilbage, når jeg igen får rodet mig ud i noget, jeg ikke kan løse selv
På genskriv Momsemor
Tak for svaret[size=150], men det var faktisk lige omvendt. Jeg skulle slå den driver fra, som jeg åbenbart alligevel havde fået hentet. [/size]
Nu er der ingen flueben ud for nvidia driveren og jeg kan køre i 1920/1200 igen. Jeg kan godt lide, at rode med nyt, så jeg glæder mig virkelig, til at prøve kræfter med UBUNTU. Det er den bedste måde, at lære på.
Tak for velkomsten , jeg vender garanteret frygteligt tilbage, når jeg igen får rodet mig ud i noget, jeg ikke kan løse selv
På genskriv Momsemor
Vh. Jannie
-
- IRC nickname: eitreach
- Geografisk sted: København
For at gøre forum overskueligt, er emnet blevet flyttet til Opsætning.
Mvh. Redaktør-team
Mvh. Redaktør-team
"A Narn heavy cruiser?!"
Fornuftig opførsel: faq.php#f00
Guide til ooh shiny: viewtopic.php?f=11&t=2189
Guide til 3d-effekter: viewtopic.php?f=11&t=4393
Fornuftig opførsel: faq.php#f00
Guide til ooh shiny: viewtopic.php?f=11&t=2189
Guide til 3d-effekter: viewtopic.php?f=11&t=4393