Driller Firefox stadig?
Driller Firefox stadig?
Hej.Jeg har haft mange problemer med Firefox i 8.10.Den dækkede hele skærmen,så det ikke var muligt at se hverken top eller bundpanel.Det der er lidt underligt er,at når der var opdateringer til Ubuntu var der ingen problemer (synlige paneler) men når den var færdig med at opdatere var det samme manglende paneler.Jeg har smidt den ud og kører nu 8.04 men vil gerne tilbage hvis det er rettet.Jegved heller ikke om jeg er den eneste der har oplevet det.Det er både i 32 og 64 bit det er galt.Det er en AMD 3800+ dual core og et NVIDIA 6500 kort og der er 2 GB ram.
-
- IRC nickname: Jarlen
- Geografisk sted: København
Re: Driller Firefox stadig?
zerben skrev:Hej.Jeg har haft mange problemer med Firefox i 8.10.Den dækkede hele skærmen,så det ikke var muligt at se hverken top eller bundpanel.Det der er lidt underligt er,at når der var opdateringer til Ubuntu var der ingen problemer (synlige paneler) men når den var færdig med at opdatere var det samme manglende paneler.Jeg har smidt den ud og kører nu 8.04 men vil gerne tilbage hvis det er rettet.Jegved heller ikke om jeg er den eneste der har oplevet det.Det er både i 32 og 64 bit det er galt.Det er en AMD 3800+ dual core og et NVIDIA 6500 kort og der er 2 GB ram.
Firefox har (og har vist altid haft) en full-screen funktion. I 8.10 fungerer den nogenlunde som du beskriver (hvis du fører musen helt op til toppen af skærmen popper der en form for topmenu frem), hvorfor den skulle køre det som standard ved jeg dog ikke.
Du kan skifte tilstand med F11.
jesperjarlskov.dk - Blog om Ubuntu, fri software og andet godt
Re: Driller Firefox stadig?
Hej.Rigtig mange tak.Det var jeg ikke klar over.Jeg vil prøve at køre 8.10 ind igen og håber at det er løsningen.