mail notifier, installeret men hvor finder jeg den? LØST

Få hjælp til at sætte programmer eller funktioner op.
keniel
Geografisk sted: Helsingfors, Finland

Re: mail notifier, installeret men hvor finder jeg den?

Indlæg af keniel »

Nu virker det. :D :D :D
Tak for al din hjælp.
Jeg fand også det program jeg egentlig ledte efter. Det hedder: Gnubiff. Det er et lille let program.

Endnu en gang tak for din hjælp. Jeg fik lært lidt mere om Ubuntu.
keniel
Geografisk sted: Helsingfors, Finland

Indlæg af keniel »

Jeg har nu fået det til at fungere. Tak for jeres hjælp. :D :D :D
Scrat
Geografisk sted: Hvidovre

Indlæg af Scrat »

Tag eventuelt et kig på cgmail.

http://cgmail.tuxfamily.org/

Den er rigtig god og understøtter også Gmail og IMAP :-)
"This is Linux country. If you listen carefully, you can hear Windows reboot..."

Registered Linux user #133791 <|> http://counter.li.org
Registered Ubuntu user #24875 <|> http://ubuntucounter.geekosophical.net
René Kristensen
Geografisk sted: Frederikshavn, Nordjylland.

Indlæg af René Kristensen »

Okay, nu har jeg prøvet at følge anvisningerne i tråden, men lige meget hjælper det.
Evolution virker perfekt når jeg start programmet manuelt, men diverse post-notifiere står bare og laver ingenting når jeg sender en test mail.

Alle plugins i Evolution er urørte, og jeg indtaster de oplysninger i diverse setups, som evolution fungere med.
Jeg har ikke fundet en option der tillader evolution at minimere til tray eller lign, så ville der måske ikke være behov for en notifier.

Iøvrigt fungere Ubuntu 9.04 nu med ext4, som en drøm her hos mig indtil videre. Kun dette lille problem som går mig lidt på.
Jeg fik noget evolution server et eller andet igang, da jeg roede med mail-notifier. Det kom frem i Firestarter oversigt over connections. Måske det kan fortælle noget?
Debian Squeeze Gnome classic core install.
René Kristensen
Geografisk sted: Frederikshavn, Nordjylland.

Indlæg af René Kristensen »

René Kristensen skrev:Okay, nu har jeg prøvet at følge anvisningerne i tråden, men lige meget hjælper det.
Evolution virker perfekt når jeg start programmet manuelt, men diverse post-notifiere står bare og laver ingenting når jeg sender en test mail.

Alle plugins i Evolution er urørte, og jeg indtaster de oplysninger i diverse setups, som evolution fungere med.
Jeg har ikke fundet en option der tillader evolution at minimere til tray eller lign, så ville der måske ikke være behov for en notifier.

Iøvrigt fungere Ubuntu 9.04 nu med ext4, som en drøm her hos mig indtil videre. Kun dette lille problem som går mig lidt på.
Jeg fik noget evolution server et eller andet igang, da jeg roede med mail-notifier. Det kom frem i Firestarter oversigt over connections. Måske det kan fortælle noget?

Tjae, jeg er lidt flov men også lidt overrasket. Problemet ser ud til at være løst.

Det vist sig at de opsætning jeg havde fået udleveret til min arbejdsmail, forvirrede mail-notification, (Som jeg kalder mail-notifier).

Jeg gik bare ud fra, at når Evolution ikke havde nogen problemer med opsætningen, så burde andre mail programmer heller ikke have nogen problemer.
Men så lærte jeg det. Jeg er så heller ikke vant til, at rode med imap eller smtp server opsætninger så måske derfor det drillede.
Debian Squeeze Gnome classic core install.