Mangler er prg som Coverxp http://www.coverxp.com/main.asp programmet er til at printe cover (dvd - musik for og bag osv osv)
Jeg har Wine indstalleret i den tro jeg kunne bruge dette men det sker ikke noget når jeg ville indstallere coverxp
Findes der et program som kan det samme som coverxp skal helst være lige så nemt
Cover XP
-
- Admin
- IRC nickname: Christian_Arvai
- Geografisk sted: Holeby - Lolland
Re: Cover XP
hej
hvordan forsøgte du at installere i wine ?
jeg ved at der er flere der bruger denne guide, til forskellige programmer i wine:
viewtopic.php?f=11&t=2759
hvordan forsøgte du at installere i wine ?
jeg ved at der er flere der bruger denne guide, til forskellige programmer i wine:
viewtopic.php?f=11&t=2759
Med venlig hilsen Christian
"We can only see a short distance ahead, but we can see plenty there that needs to be done." -- Alan Turing
"We can only see a short distance ahead, but we can see plenty there that needs to be done." -- Alan Turing
-
Prøv kover, som er skrevet til KDE, men sagtens kan køre under GNOME.
eller find den i Synaptic Manageren eller i Tilføj/Fjern.
Kode: Vælg alt
sudo apt-get install kover
eller find den i Synaptic Manageren eller i Tilføj/Fjern.
Når en tråd er løst så marker den løst
-
Tak for respons og guiden har jeg gemt til en anden god gang ...hvis jeg får brug for den
det må har været fejl på exe filen da jeg hentede den første gang....slettede den og hentede den igen, så indstallere coverXP uden problemmer har også fået den til at ligge i menu
det må har været fejl på exe filen da jeg hentede den første gang....slettede den og hentede den igen, så indstallere coverXP uden problemmer har også fået den til at ligge i menu
Ubuntu sparker røv ....