Hvor vigtig er det med en antivirus ??
Tænker på windows er det stor risiko for virus hver eneste dag
antivirus
-
Re: antivirus
Hej,
Selve Linux er pt. ikke udsat for virus.
Du skal måske overveje en eller anden form for antivirus, hvis du bare videresender mails til andre som eventuelt bruger Windows.
Selve Linux er pt. ikke udsat for virus.
Du skal måske overveje en eller anden form for antivirus, hvis du bare videresender mails til andre som eventuelt bruger Windows.
-
- Geografisk sted: Fredericia
hvis du bruger webmail - så er der overhovedet ingen grund til at installere det.
Men som PKO siger : hvis du vil gå med seler og livrem - for at holde et par bukser oppe der passer perfekt - så gør bare det!
Men som PKO siger : hvis du vil gå med seler og livrem - for at holde et par bukser oppe der passer perfekt - så gør bare det!
Forfatter til Ubuntuguiden: http://www.vidas.dk/guides/ubuntuguiden.html
Kører LTS udgaverne.
"It's always easy if you know how to do it."
Kører LTS udgaverne.
-
Please brug søgefunktionen
- viewtopic.php?f=3&t=4261
- viewtopic.php?f=3&t=4261
Når en tråd er løst så marker den løst
-
-
- Geografisk sted: Nørresundby
I går aftes skrev jeg en tekst om, hvorfor Linux er et dårligt miljø for en computervirus, og hvorfor antivirus ikke er nødvendig på Linux. Den kan måske have interesse: Derfor er Linux sikker mod virus.
-
- Geografisk sted: Fredericia
wolf skrev:I går aftes skrev jeg en tekst om, hvorfor Linux er et dårligt miljø for en computervirus, og hvorfor antivirus ikke er nødvendig på Linux. Den kan måske have interesse: Derfor er Linux sikker mod virus.
Flot artikel
Forfatter til Ubuntuguiden: http://www.vidas.dk/guides/ubuntuguiden.html
Kører LTS udgaverne.
Kører LTS udgaverne.
-
- Admin
- IRC nickname: Christian_Arvai
- Geografisk sted: Holeby - Lolland
wolf skrev:I går aftes skrev jeg en tekst om, hvorfor Linux er et dårligt miljø for en computervirus, og hvorfor antivirus ikke er nødvendig på Linux. Den kan måske have interesse: Derfor er Linux sikker mod virus.
Rigtig god artikkel, jeg gemmer linket så andre der fremover spørger om emnet kan få glæde af det.
Med venlig hilsen Christian
"We can only see a short distance ahead, but we can see plenty there that needs to be done." -- Alan Turing
"We can only see a short distance ahead, but we can see plenty there that needs to be done." -- Alan Turing
-