Jeg har overvejet kraftigt at brænde min Vista cd og skifte over til Ubuntu.
Men jeg har ikke kunne finde noget om hvorvidt Linux understøtter Fruity Loops (Musik Program)
Dette er ret vigtigt for mig da jeg laver meget musik.
Nogen der kan give mig svar på dette? Synes jeg har ledt overalt men har ikke kunne finde nogen liste over hvad Linux kan understøtte?
Ihvertfald tror i at jeg ville kunne køre Fruity Loops på Ubuntu? Den kører godt nok på en .exe fil men kunne det fungere med Wine eller noget lignende?
Tak for jeres tid og mulige svar
Hukko
Fruity Loops I Ubuntu?
Re: Fruity Loops I Ubuntu?
Check www.winehq.org.
Der kan du se om det kan lade sig gøre, hvis du altså ikke kan finde et Linux-alternativ.
Der kan du se om det kan lade sig gøre, hvis du altså ikke kan finde et Linux-alternativ.
-
- IRC nickname: shiyee
- Geografisk sted: Aalborg, Denmark
xxhukkoxx skrev:Men jeg har ikke kunne finde noget om hvorvidt Linux understøtter Fruity Loops (Musik Program)
Det ser desværre ikke ud til at Fruity Loops kører så godt under Wine. Der findes nogle lignende programmer til Linux, men om det er lige så godt ved jeg ikke.
Se evt.:
http://ubuntuforums.org/showthread.php?t=537357
http://appdb.winehq.org/objectManager.p ... on&iId=178
-
- IRC nickname: Hukko
Tak for hjælpen
Ser ud som om at FL godt kan køre i Wine men ikke uden nogle fejl.
Jeg vil dog prøve Ubuntu alligevel og se hvad der sker
Tak
Ser ud som om at FL godt kan køre i Wine men ikke uden nogle fejl.
Jeg vil dog prøve Ubuntu alligevel og se hvad der sker
Tak
-
- IRC nickname: mpih
- Geografisk sted: Århus
Du kan jo evt prøve den den variant af Ubuntu, som hedder Ubuntu Studio, der er særligt tilpasset folk med behov for lydredigering, filmredigering osv.
Og ellers ser det ud til, at der også er nogle gode alternativer til FL, hvis du får lyst til at prøve noget som kører native (uden Wine) engang
Og ellers ser det ud til, at der også er nogle gode alternativer til FL, hvis du får lyst til at prøve noget som kører native (uden Wine) engang