System gendannelse?
-
System gendannelse?
Findes der en mulighed for system gendannelse i UBUNTU ?? For nu har jeg snart fået nok af fejl og nedbrud af enhver art.. Så snart jeg løser et problem opstår der et nyt..
-
Re: System gendannelse?
Hej,
Systemgendannelse hrmff. Hvem er det, der har indført dette! Det virker som regel heller aldrig under Windows som forventet.
Hvis du har partitioneret en speciel partition til dine data (/home), er det meget nemt. Se anbefalinger via Ubuntu guides i min signatur.
Ellers tag en backup af dine data og reinstaller.
En anden mulighed er at åbne din hjemmemappe og trykke Ctrl+h og fjerne alle kataloger med .xxxxx som det er muligt at fjerne.
Systemgendannelse hrmff. Hvem er det, der har indført dette! Det virker som regel heller aldrig under Windows som forventet.
Hvis du har partitioneret en speciel partition til dine data (/home), er det meget nemt. Se anbefalinger via Ubuntu guides i min signatur.
Ellers tag en backup af dine data og reinstaller.
En anden mulighed er at åbne din hjemmemappe og trykke Ctrl+h og fjerne alle kataloger med .xxxxx som det er muligt at fjerne.
-
Den model hvor man fjerner alle mapper med .xxxxx har virket så at JAVA igen fungere.. Også på netbank.. Så det er fedt.. Tak.!
Jeg kan stadig ikke minimere uden at programmerne som bliver minimeret forsvinder..men de kører stadig i baggrunden på en måde... Er der en løsning ?
Jeg kan stadig ikke minimere uden at programmerne som bliver minimeret forsvinder..men de kører stadig i baggrunden på en måde... Er der en løsning ?
-
JOEHERLEV skrev:
Du har nok glemt at tilføje Vinduesliste til dit panel. Just a wild guess
Når en tråd er løst så marker den løst
-
Hej,
Har du et bundpanel nederst på skærmen?
Har du ændret noget via Compiz?
Har du et bundpanel nederst på skærmen?
Har du ændret noget via Compiz?
-
Jeg har et bundpanel ja.. og ved ikke hvad Compiz er, så der har jeg ikke rodet... Det med at slå vindues lliste til .... How to ??
-
-
- IRC nickname: sound
- Geografisk sted: København
Casper Hansen skrev:JOEHERLEV skrev:
Du har nok glemt at tilføje Vinduesliste til dit panel. Just a wild guess
det er ogå midt bud og jeg har foreslået dette i anden tråd, men han svarer ikke på om han har prøvet det.
-
Jeg har valgt den løsning med at slette alle mapper med *....... eller omvendt... Det har gjort underværker .. Nu virker det hele... Dog skulle mail osv jo lige sættes op igen...