Vi køber private computere for mere end tre milliarder kroner om året, og mange af de penge betaler vi faktisk for programmer. Men måske er der penge at spare ved i stedet at bruge gratis software. Magasinet Penge tjekker, om de gratis glæder også giver glade brugere. Vært: Dorte Fals www.dr.dk/MagasinetPenge Sendes også 30.10
Jeg kan vist heller ikke kalde mig uskyldig, mht. at oprette tråde om emner, der allerede var en tråd om. Men derfor er det stadig god skik at informere om, at der allerede eksisterer en tråd, der omhandler emnet. Men er det ikke bedre, hvis vi samler al glæden i en tråd?
Don S skrev:Jeg kan vist heller ikke kalde mig uskyldig, mht. at oprette tråde om emner, der allerede var en tråd om. Men derfor er det stadig god skik at informere om, at der allerede eksisterer en tråd, der omhandler emnet. Men er det ikke bedre, hvis vi samler al glæden i en tråd?
Jo det har du ret i , nu låser jeg denne tråd og så kan vi fortsætte på den originale: viewtopic.php?f=24&t=4185
PS: @Henning.J jeg håber at du har forståelse for denne beslutning
Med venlig hilsen Christian
"We can only see a short distance ahead, but we can see plenty there that needs to be done." -- Alan Turing