Hjælp med Compiz' "Place Windows" og Firefox-browser

Få hjælp til at sætte programmer eller funktioner op.
Wikzo
Geografisk sted: Århus N

Hjælp med Compiz' "Place Windows" og Firefox-browser

Indlæg af Wikzo »

Jeg er ved at gøre min Firefox-browser så minimalistisk som muligt. Jeg har blandt andet installeret følgende tilføjelse, som fjerner titelhovedet til vinduet
Hide Caption - https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/addon/9256

Nu har jeg imidlertidig fået problemer med Compiz-Fusion, fordi jeg har "Place Windows" sat til, der automatisk får vinduerne til at starte op centreret. Af en eller anden grund kan de to funktioner ikke arbejde sammen, så når jeg fx maksimerer Firefox, begynder den at vibrerer på en meget underlig måde. Jeg vil gerne have begge funktioner aktiveret, og derfor vil det være rart, hvis jeg kunne sætte Firefox som en undtagelse til Compiz-funktionen. Jeg ved bare ikke, hvordan jeg skal gøre det, fordi browseren som sagt ikke har noget titelvindue.

Nogen der kan hjælpe mig?

Jeg bruger den nyeste udgave af Firefox (dog ikke 3.1. betaen) og Compiz-Fusion i Ubuntu 8.04.
Billede
eitreach
IRC nickname: eitreach
Geografisk sted: København

Re: Hjælp med Compiz' "Place Windows" og Firefox-browser

Indlæg af eitreach »

Under "wobbly windows", slår du maximize effect fra. Det skulle gøre tricket.

I de fleste effekter kan du også vælge vinduer med din mus, når du skal vælge hvilket vinduer som skal have effekten. Det kan du så sætte et ! foran.
"A Narn heavy cruiser?!"

Fornuftig opførsel: faq.php#f00
Guide til ooh shiny: viewtopic.php?f=11&t=2189
Guide til 3d-effekter: viewtopic.php?f=11&t=4393
Wikzo
Geografisk sted: Århus N

Re: Hjælp med Compiz' "Place Windows" og Firefox-browser

Indlæg af Wikzo »

Det med "Wobbly Windows" virker ikke.

Firefox bliver stadig ved mat at ændre størrelse fra maksimeret til et lidt mindre vindue.

Jeg har prøvet at vælge Firefox med musen i forskellige options-muligheder under "Place Windows". Problemet er, at der ikke rigtig er nogen negativ undtagelsesmulighed, altså hvor effekten IKKE sker, men kun undtagelser, hvor effekten SKER UANSET HVAD.

For eksempel:
"Windows that should forcedly be placed, even if the they indicate the window manager should avoid placing them."
Billede