Hej.
Jeg kører kubuntu 8.10 beta men opdateringer får jeg ikke flere af og compiz-fusion fungere ikke har et geforce 6600 3D kort Asrock P4I65G Motherboard
nogle som har en ide om hvad det kan skyldes har prøvet opdateringer via command line sudo aptitude update og adept rc er det helt galt med opløsning er 800x600
og jockey-kde crasher har compiz-plugins-extra og compiz-plugins-main installeret samt compizconfig.settings-manager
kubuntu compiz fungere ikke og opdaterimger gør heller ikke
-
- IRC nickname: smeg0l
- Geografisk sted: Horsens
kubuntu compiz fungere ikke og opdaterimger gør heller ikke
Jeg må søge det i stjernerne som jeg blev nægtet på Jorden
Albert Einstein
Albert Einstein
-
- Admin
- IRC nickname: Christian_Arvai
- Geografisk sted: Holeby - Lolland
Re: kubuntu compiz fungere ikke og opdaterimger gør heller ikke
hej
pt er 8.10 jo ikke en "færdig" udgave, alle der går med på alpha og beta udgaver risikere at være den første der finder en fejltype, så jeg vil foreslå dig at kører : system>administration>hardware testing og melde at grafikkortet ikke er understøttet endnu.
PS: jeg har gjort det med problemer med mit tastatur på 8.10 beta, og nu har de faktisk løst det
pt er 8.10 jo ikke en "færdig" udgave, alle der går med på alpha og beta udgaver risikere at være den første der finder en fejltype, så jeg vil foreslå dig at kører : system>administration>hardware testing og melde at grafikkortet ikke er understøttet endnu.
PS: jeg har gjort det med problemer med mit tastatur på 8.10 beta, og nu har de faktisk løst det
Med venlig hilsen Christian
"We can only see a short distance ahead, but we can see plenty there that needs to be done." -- Alan Turing
"We can only see a short distance ahead, but we can see plenty there that needs to be done." -- Alan Turing
-
- IRC nickname: smeg0l
- Geografisk sted: Horsens
Re: kubuntu compiz fungere ikke og opdaterimger gør heller ikke
Hej pixi
jeg tænkte bare det ku være nogen havde samme problem og havde en løsning
jeg tænkte bare det ku være nogen havde samme problem og havde en løsning
Jeg må søge det i stjernerne som jeg blev nægtet på Jorden
Albert Einstein
Albert Einstein