Ormen skrev:@ Mrisaac: Inde i Synaptic, kan du i Indstillinger-> Arkiver, vælge hvilke arkiver du leder i. Jeg kan ikke huske hvilke der er fravalgt, men jeg har alt vinket af
Når det så er gjort, så lukker du vinduet og trykker på knappen 'Genindlæs' Så skulle ud gerne kunne finde Automatix og installere den, og dermed også få Nvidiadriveren på, uden at skulle rode i terminal!
GL og go' aften
Hermed gjort. Jeg får fejlmeldingen "Det kan være at arkivet ikke længere er tilgængeligt, eller det ikke kunne kontaktes pga. netværksproblemer. Hvis muligt vil en ældre version af indeksfilen blive brugt. Ellers vil arkivet blive ignoreret. Kontrollér din netværksforbindelse og om den korrekte adresse bliver brugt i indstillingerne.", som jeg lukker, hvorefter dialogboksen "Fejl" med ordene "E: Typen '“deb' er ukendt på linje 34 i kildelisten /etc/apt/sources.list
E: Listen over kilder kunne ikke læses.
Gå til arkiv-dialogen for at rette problemet.
E: Typen '“deb' er ukendt på linje 34 i kildelisten /etc/apt/sources.list
E: Kunne ikke låse listekataloget"
Inde i Synaptic står der lige nu "0 pakker vist, 0 installeret, 0 beskadiget, o at installere/opgradere, 0 at fjerne". Der er et eller andet galt, tror jeg? :S Nettet er sat til.