Hej, jeg har et lille problem.
Jeg har en computer med Ubuntu, som ikke vil lukke helt ned. Den går godt nok ud i 'Ubuntu skærmbilledet' og kører den orange streg tilbage, men så kører den fast.
Er der nogen der ved hvad man kan gøre ved det.
MrWang
PS. Ved ikke om jeg har postet dette i den rigtige gruppe!?
Sluk-problem!
-
Re: Sluk-problem!
Hej,
Vi vil gerne ønske dig velkommen til dette forum.
Det er sikkert godt nok med placeringen
kunne du eventuelt oplyse om du har opdateret dit system samt hvilken version af Ubuntu 8.04 32 /64 bits?
Hvilken komputer er her tale om fabrikat og model samt andre oplysninger som du har ved hånden. Kunne tyde på et strømstyringsproblem ACPI.
Vi vil gerne ønske dig velkommen til dette forum.
Det er sikkert godt nok med placeringen
kunne du eventuelt oplyse om du har opdateret dit system samt hvilken version af Ubuntu 8.04 32 /64 bits?
Hvilken komputer er her tale om fabrikat og model samt andre oplysninger som du har ved hånden. Kunne tyde på et strømstyringsproblem ACPI.
-
Jeg kan heller ikke slukke min stationære, men slukker den bare via terminalen.
Kode: Vælg alt
sudo shutdown -h now
Når en tråd er løst så marker den løst
-
Tak!
Jeg glemte lige at sige at det er i valgfag i skolen. Vi kan ikke få nogle af computerne til at lukke ned.
Jeg prøver lige den der kode, og finder ud af nogle flere oplysninger om computeren!
MrWang
Jeg glemte lige at sige at det er i valgfag i skolen. Vi kan ikke få nogle af computerne til at lukke ned.
Jeg prøver lige den der kode, og finder ud af nogle flere oplysninger om computeren!
MrWang