Hej.
Nu har jeg en masse fede spil til windows.
Og vil høre jer hvordan man installerer dem på Ubuntu. Vil nemlig ikke hoppe ud i noget jeg ikke har forstand på.
Og har Wine (bruger det til steam)
Ang. WindowsSpil på Ubuntu
-
- IRC nickname: WinSuX
Ang. WindowsSpil på Ubuntu
Fujitsu Siemens Scaleo 600 - Ubuntu 8.04 Hardy Heron 32bit - 82 GB HDD - 512 MB RAM - nVidea[GeForce4 MX 440 AGP 8x] (rev a2)
-
Re: Ang. WindowsSpil på Ubuntu
jamen har du wine så der jo bare wine dininstallfil.exe
eller bare double click på den
det har jeg gjort og har warcraft3 steam nfs inde
men det funker fint, overvejer dog at købe cedega for at få det rigtig op og svinge
eller bare double click på den
det har jeg gjort og har warcraft3 steam nfs inde
men det funker fint, overvejer dog at købe cedega for at få det rigtig op og svinge
-
Som Xmagixx siger det: Brug da Wine, hvis du har det allerede.
Lidt info: Valve kommer snart med en native Linux af Steam.
Lidt info: Valve kommer snart med en native Linux af Steam.
Når en tråd er løst så marker den løst
-
- Admin
- IRC nickname: Christian_Arvai
- Geografisk sted: Holeby - Lolland
hej WinSux
jeg har selv en del spil som virker i wine, du kan se hvordan jeg har installeret den her:
viewtopic.php?f=11&t=2759
metoden virker til en del forskellige spil, men hvilken spil er det du vil installere ? , hvis du er lidt bedre til at
beskrive hvilken spil du har (i indlægene), vil der nok være en i forumet der kender løsningen
jeg har selv en del spil som virker i wine, du kan se hvordan jeg har installeret den her:
metoden virker til en del forskellige spil, men hvilken spil er det du vil installere ? , hvis du er lidt bedre til at
beskrive hvilken spil du har (i indlægene), vil der nok være en i forumet der kender løsningen
Med venlig hilsen Christian
"We can only see a short distance ahead, but we can see plenty there that needs to be done." -- Alan Turing
"We can only see a short distance ahead, but we can see plenty there that needs to be done." -- Alan Turing
-
- IRC nickname: WinSuX
Det er Hitman Contracts, jeg har installeret det men når jeg sætter min cd i for at spille siger den Please inset the original cd instead of a backup eller hvad der nu står -.- ..christian.arvai skrev:hej WinSux
Fujitsu Siemens Scaleo 600 - Ubuntu 8.04 Hardy Heron 32bit - 82 GB HDD - 512 MB RAM - nVidea[GeForce4 MX 440 AGP 8x] (rev a2)
-
- Admin
hej
har du den originale cd i drevet, når den fejlmelding kommer ?
det ligner lidt at spillet på en eller anden måde ikke er korrekt installeret, så jeg er faktisk i tvivl om metoden virker til hitman.
den fejlmelding kender jeg godt selv, på mine spil ser det sådan her ud:
http://i298.photobucket.com/albums/mm26 ... ai/dvd.png
hvis jeg starter spillene uden cd´en i drevet.
har du den originale cd i drevet, når den fejlmelding kommer ?
det ligner lidt at spillet på en eller anden måde ikke er korrekt installeret, så jeg er faktisk i tvivl om metoden virker til hitman.
den fejlmelding kender jeg godt selv, på mine spil ser det sådan her ud:
http://i298.photobucket.com/albums/mm26 ... ai/dvd.png
hvis jeg starter spillene uden cd´en i drevet.
-
- IRC nickname: eitreach
- Geografisk sted: København
Kopibeskyttelse vha. brug af cd virker sjældent i Wine.
Find en no-cd/dvd patch istedet.
Find en no-cd/dvd patch istedet.
"A Narn heavy cruiser?!"
Fornuftig opførsel: faq.php#f00
Guide til ooh shiny: viewtopic.php?f=11&t=2189
Guide til 3d-effekter: viewtopic.php?f=11&t=4393
Fornuftig opførsel: faq.php#f00
Guide til ooh shiny: viewtopic.php?f=11&t=2189
Guide til 3d-effekter: viewtopic.php?f=11&t=4393
-
- Admin
Grundet nyt forum til netop spil, bliver denne tråd flyttet til den nye lokalitet.