Hej,
Jeg kører Ubuntu 8.04 på min Acer laptop. Når maskinen kører Vista fungerer det trådløse internet uden problemer, men Ubuntu kan ikke finde det...
Er der én, der vil prøve at hjælpe mig med at identificere og rette problemet? Vil meget gerne være fri for Vista.
Vh
Michael
Solved: Intet trådløst internet?
-
Solved: Intet trådløst internet?
Senest rettet af pointyblue 15. maj 2009, 19:55, rettet i alt 1 gang.
Ubuntu 7.10 Gutsy Gibbon
-
Re: Intet trådløst internet?
Please brug søgefunktionen. Der er snart tusinde af lignende tråde og det er svært at hjælpe, når du bare skriver, at det er en Acer.
Følg denne tråd og skriv dine outputs.
viewtopic.php?f=4&t=3609&p=20008&hilit=ingen+tr%C3%A5dl%C3%B8s#p20008
Følg denne tråd og skriv dine outputs.
viewtopic.php?f=4&t=3609&p=20008&hilit=ingen+tr%C3%A5dl%C3%B8s#p20008
Når en tråd er løst så marker den løst
-
- Admin
- IRC nickname: Christian_Arvai
- Geografisk sted: Holeby - Lolland
hej pointyblue og velkommen til forumet
inden du starter med at sende outputs herind, syntes jeg lige du skal have en chance for selv at finde fejlen, så her er et link til ubuntu guiden:
http://www.freedomnotbeer.dk/index.php? ... Itemid=100
hvis du stadigt ikke har trådløst net efter at have gennemgået guiden, må du meget gerne gøre som Casper Hansen skriver.
inden du starter med at sende outputs herind, syntes jeg lige du skal have en chance for selv at finde fejlen, så her er et link til ubuntu guiden:
http://www.freedomnotbeer.dk/index.php? ... Itemid=100
hvis du stadigt ikke har trådløst net efter at have gennemgået guiden, må du meget gerne gøre som Casper Hansen skriver.
Med venlig hilsen Christian
"We can only see a short distance ahead, but we can see plenty there that needs to be done." -- Alan Turing
"We can only see a short distance ahead, but we can see plenty there that needs to be done." -- Alan Turing
-
Havde proevet alt med hjaelp fra ubuntuforums.com plus diverse engelske ubuntufora foer jeg oprettede denne traad. Opgav, da intet virkede, men med 904 virker det uden problemer, saa problemet er loest nu.
Ubuntu 7.10 Gutsy Gibbon
-
- Admin
- IRC nickname: Christian_Arvai
- Geografisk sted: Holeby - Lolland
pointyblue skrev:Havde proevet alt med hjaelp fra ubuntuforums.com plus diverse engelske ubuntufora foer jeg oprettede denne traad. Opgav, da intet virkede, men med 904 virker det uden problemer, saa problemet er loest nu.
Det må man jo sige er en gammel tråd som nu er løst , men jeg kan se at du mangler det danske tegnsæt, er det noget vi skal hjælpe dig med ?
Med venlig hilsen Christian
-