Hej alle
Hvis der findes en sønderjysk linuxbruger, som kan hjælpe mine forældre PRONTO ville det glæde dem meget.
Deres stationære computer er helt død! Kaput! Det siger en IT-mand, som har set på den. Han havde dog ikke forstand på at redde data fra en linuxmaskine. Harddisken fejler ikke noget.
Er der nogen der kan hjælpe dem? De kører gerne et stykke vej...
Linuxbruger på Tønderegnen søges!!
-
- Geografisk sted: Valby
Linuxbruger på Tønderegnen søges!!
Ubuntu 8.10
IBM Thinkpad R50
IBM Thinkpad R50
-
- Geografisk sted: Odense
Re: Linuxbruger på Tønderegnen søges!!
Hej
Jeg kan måske hjælpe.
Jeg bor i Augustenborg.
Mvh Simon
Jeg kan måske hjælpe.
Jeg bor i Augustenborg.
Mvh Simon
Mvh Simon
-
- IRC nickname: mpih
- Geografisk sted: Århus
Hvis harddisken fungerer fint, så er det vel bare at smide den på som ekstra-disk på en anden computer, og så hente data over derfra. Eller overser jeg noget?
-
- Geografisk sted: Valby
@ elkoger: Tak for tilbuddet. Mine forældre skal en måned til Tyskland i overmorgen, så de kan ikke lige overskue at smutte til Augustenborg lige nu. Håber det er i orden, hvis jeg eventuelt kontakter dig på et senere tidspunkt, hvis der ikke dukker tilbud op tættere på.
@Pihl: Du har ret. Men hele harddisken er formateret i ext3, så det var nok det, der forvirrede den IT-mand, de gamle rådførte sig med. Anyway, mine forældre har ikke nogen teknisk know-how, og de har heller ikke en ekstra computer stående i pulterkammeret. Det er en simpel operation, men den kræver lidt udrangeret pc-udstyr og grundlæggende forståelse for, hvordan en computer ser ud indeni.
Jeg har desværre ikke selv tid til at kigge til Tønder, da jeg snart skal flytte osv... Og jeg har kun en bærbar, så det...
@Pihl: Du har ret. Men hele harddisken er formateret i ext3, så det var nok det, der forvirrede den IT-mand, de gamle rådførte sig med. Anyway, mine forældre har ikke nogen teknisk know-how, og de har heller ikke en ekstra computer stående i pulterkammeret. Det er en simpel operation, men den kræver lidt udrangeret pc-udstyr og grundlæggende forståelse for, hvordan en computer ser ud indeni.
Jeg har desværre ikke selv tid til at kigge til Tønder, da jeg snart skal flytte osv... Og jeg har kun en bærbar, så det...
Ubuntu 8.10
IBM Thinkpad R50
IBM Thinkpad R50
-
- Geografisk sted: Odense
Det er bare i orden
mvh simon
mvh simon